Ystäviä kaivataan Vantaallakin !!
Huomenta. Täällä kirjoittelee esikoistaan odottava reipas ja rempseä, hippasen alle kolmekymppinen, naimisissa oleva nainen. Toistaiseksi olen päivät vielä töissä, mutta syksyllä olis tarkoitus jäädä kotiin ja juttuseuraa varmasti tullaan kaipaamaan. Ja luulen että hyvät vauvanhoito -neuvotkin tulee monesti tarpeeseen, eli jos sinulla on lapsia, aina vaan parempi mutta ei se ole mikään must-juttu.
Olen luonteeltani erittäin avoin, puhelias ja nauravainen ja toivoisin jokseenkin samankaltaisia kavereita seuraksi ihan mihin vaan, vaikka vain istumaan sohvankulmalle kahvikuppi kourassa ja höpöttelemään jonninjoutavia. Huumoria ois kyllä hyvä löytyä , tosikot ei mua kauan jaksa katella. =)
Harrastuksia nyt ei erityisesti ole jos koiran lenkitystä ei lasketa, mutta halua aloittaa jotain fyysistäkin löytyy kyllä viimeistään talvella(kunhan tuo massu ensin laskeutuu). Aiemmin kävin joskus jumpissa ja salillakin, mutta ajatus kuivui kasaan kun ei ketään kaveria enää huvittanut ja yksin olen huono menemään mihinkään.
Tykkään shoppailla (outo nainen), käydä elokuvissa ja syömässä ulkona ja aikaisemmin viikonloppuisin tuli usein pörrättyä baarissakin, mutta yhtä mukavaa on grillailla ja saunoa kotona/mökillä hyvässä seurassa.
Jos yhtään tuntui että meillä vois juttua riittää, niin laita ihmeessä tänne viestiä!!! Kuten täällä on satoja kertoja jo todettu, ei niitä ystäviä oo ikinä liikaa.
=)
Kommentit (3)
Moikka.
Olen itse pian 27v täyttävä nuori, naimisissa oleva neitokainen Vantaalta. Meillä on yksi lapsi, juuri 10kk täyttänyt tyttö ja toinenkin lapsi ajatuksissa lähitulevaisuudessa. Ainakin mulle tän esikoisen kanssa on ollut suureksi avuksi ja iloksi, että on saanu uusia " mammakavereita" , joiden kanssa on voinu jutella MYÖS lapsista. Toki osaan ja haluan jutella paljon muustakin. Nythän minusta saattaisi siis olla vuorostani myös jotain apua pienen kanssa asioita pohtivalle :)
Itse harrastan salilla käymistä, vaikka se nyt vauvan kanssa onkin ollut vähän harvinaisempaa herkkua. Meillä on kuitenkin lapsella tosi kiva hoitotäti ja mieskin hoitaa muksua, aina kun töiltään ehtii. Mulla siis olisi aikaa ja intoa mahdollisesti jonkun uudenkin harrastuksen aloittamiseen tai saa minun kanssa lähteä salille huhkimaan!
Tosi paljon tykkään ihan vaan kahvittelusta ja kaiken maailman asioista juttelemisesta. Minusta saa myös seuraa erilaisiin tapahtumiin - vaikkapa konsertteihin tai ilotulituskisoihin.
Olen itse puhelias, tykkään rehellisistä ja avoimista ihmisistä. En kauheasti pidä sellaisesta jatkuvasta negatiivisesta asenteesta, vaikka totta kai joskus huonoja päiviä on meillä kaikilla. Ja niin hyviä kuin huonojakin juttuja on kiva jakaa ystävän kanssa, joten mailia saa laittaa tulemaan ->
annakaisa_8@hotmail.com
eli postia voi laittaa myös suoraan: natiainen78@hotmail.com.
Vastaan mahd. pian joskin pääsen koneelle yleensä vasta iltaisin.
Susku=)
Täällä eräs vantaalainen kanssa; kavereita tosin on mutta aina niitä saa lisää olla.
luonteenpiirteesi kuvasi erittäin hyvin omaani, kanssa erittäin menevä jos sille päälle satun ja sitten taas sellanen kotihiiri välillä.
Shoppaileminen on erittäin hyvä harrastus ;), pelkästään ikkunaostoksetkin välillä.
Itse suunnittellut syksyksi salilla käymisen.
Itsellä 3 lasta joista vanhin on ihan juuri 5v (tyttö), keskimmäinen reilu 2v (poika) ja nuorin melkein 8kk:tta (tyttö)
Itä-Vantaalta olemme, mutta bussi kulkee minne vain täällä.
Meilaile jos haluat tavata vaikkapa kahvejen merkeissä, mulla pvät aina aikaa; jopa nyt kesällä; nyt pari vkoa tosin vähän kiireisimpiä mutta ihan just helpottaa ku ens vko saadaan läpi käytyä; synttäreitä synttäreiden perään :D
paivansade_9@hotmail.com