Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei pitkästä aikaa!

26.07.2007 |

En tiedä muistaako minua täällä enää kukaan, koska olen ollut pian lähes vuoden kestävällä " tauolla" . Olemme yrittäneet mieheni kanssa toista lasta n. 3,5 vuotta ja ilman yhden yhtää plussaa. Meillä on ihana luomutyttö, jolla ikää on 4,5-vuotta.

ICSI-hoitoihin menimme keväällä 2006 ja silloin teimme yhden tuoresiirron ja 3 tai 4 passia (en edes tarkkaan muista kuinka monta.)

Kaikkien negatiivisten tulosten jälkeen tunteet olivat niin myllerryksissä ja olo lyöty, joten päätimme pitää tauon hoidoissa. Se teki ihan hyvää. Toki minä olisin niin mielelläni ottanut hoitoplussan/luomuplussan, mutta en olisi luultavasti jaksanut ottaa vastaan enää kovinkaan montaa hoitonegaa.

Nyt on mieli parempi ja ajatus hoitojen uudelleen käynnistämisestä pulpahtanut pintaan. Meillä on vielä muistaakseni viitisen pakastettua alkiota klinikalla, joita ajattelimme alkaa kenties hoidoilla yrittelemään.

Mutta kuinkas se kaikki menikään? Pitikö kuukautisten alkamispäivänä soittaa klinikalle ja varailla ultraa? Kerratkaas minulle vähän sitä ICSI-hoidon rytmitystä. Olisin todella kiitollinen avustanne!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Sazi! Nikkisi tuntuu tutulta, minä vaihdoin nickiä taannoin, koska minut tunnistettiin täältä, tuli kirjoiteltua liikaa henkilökohtaisia asioita täällä (siis muita asioita, kuin vain lapsettomuudesta).

Jos teillä on pakastettuja alkioita ja menet pas-siirtoon, niin kuukautisten alkamispäivänä soitto klinikalle (jos osuu viikonloppuun, niin sitten maanantaina) ja varaat ultra-ajan. Ultra ajoittuu n. 10 päivän päähän kuukautisen alkamispäivästä. Ainakin minulla on mennyt näin. Siirto on sitten n. kp 14-17. Taitaa vaihdella jonkin verran.

Vierailija
2/2 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ottaa härkää sarvista kiinni ja soittaa pian klinikalle. Hyvää viikonloppua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla