~~~3-kuumeilijat vko 42~~~
Kommentit (36)
DeFeis sulla jännä tilanne, uutta testiä vaan :) pidän peukkuja.
2Poj@näidille pikaista parantumista ja onnea ovikseen.
Kamala (kova) painontunne alamahalla tällä hetkellä, tuli pyöräilyn jälkeen, kun poljin töistä kotiin. Eilen oli hetken aikaa kunnon paha olo ja pissalla hyppään koko ajan. Ei meinaa töissä kehdata käydä niin usein kuin pitäis eli tunnin välein. Testin hain kotimatkalla apteekista, Onni-merkkinen, onko kellekkään tuttu? Jos tätiä ei näy taidan huomenna testata :)
Bamboe kp 31/29-30(-35)
Ja DeFeisille jaksamista epävarmaan tilanteeseen - ei näistä ilmeisesti ota selvää.
Oma tilanteeni on nyt sellainen, että testasin aamupissasta tänään *negan* - ilmeisesti se vuotoni oli siis alkuvaiheen keskenmeno (vaikkei se siltä tuntunutkaan / vaikuttanutkaan). Nyt on kokolailla viikko kulunut sen vuodon loppumisesta ja hormoni on siis jo nyt laskenut.
En (kumma kyllä) ole edes surullinen / alakuloinen tms. Olen nyt asennoitunut siten, että "otetaan tilanteen mukaan" - ja olen onnellinen siitä, että kierto näyttäisi tasaantuneen mukavasti. Siitäkin osaa nyt olla kiitollinen, kun se silloin vuosi sitten huiteli poikkeuksetta kp70:ssä (keltarauhasen toiminta taisi olla täysin lamaantunutta silloin?).
Mitä tästä opimme? Ilmeisesti tulen siis helposti raskaaksi, mutta saan alkuvaiheen keskenmenon myös ihan yhtä helposti - hormonitoiminta pitää olla tasapainossa ennenkuin on toivoa raskaudella =o). Nyt siis odotellaan ihan rauhassa, että kierto normalisoituu (useammat kuukautiset ja tasainen kierto) ja sitten vasta yritetään uudestaan.
Jättäydyn hetkeksi taka-alalle, palailen riveihin sitten taas, kun on kuumeilu ajankohtaista =o). Teille kaikille muille *pikaista poistumista odotuspuolelle* toivotan ;o), ja voimia kuumeiluun!
EE
No voi itku EE =( Voimia sinulle! Ja Defeis:ille myös, joko selvyyttä?
Mp3 parantumista miehen selälle!
Minä täällä myös pähkäilen, tuhruvuodon kans: oireita vähän (lue normaalisti) eli voi olla et täti tekee tuloaan tai.. Yritän olla rauhallisena, elättelemättä isosti toiveita ja silti salaa toivoen..
Voimia ja plussia!
=) Mami kp 27/ 28-31
Pahoitteluni EmmaElisabethille.
En ole vielä uudelleentestannut. Ajattelin odotella tuonne tämän viikon loppuun/ensi viikolle. Mikäs tässä kiire, oli tulos sitten mikä tahansa.
Pahoittelu EE:lle.
Testasin tänään negan :( Olin kyllä jo niin varma positiivisesta tuloksesta, etten millään meinannut uskoa. Oireita ei ole tänään ollut, mitä nyt alamahaa ajoittain polttelee. Tosi pettynyt olen. Kukahan vannoi kuukausi sitten, ettei usko mitään oireita? niin se vain unohtui.
Kirkkaassa valaistuksessa hyvällä mielikuvituksella välillä näin testissä viivan paikan, mutta nyt tarkasteltuna näyttää ihan negalta.
Tätiä siis odotellessa, pitkä kierto taas tulossa.
Bamboe kp 32/29-30 (-35)
Vähä nää heittelee viimekuussa kierto oli 31 nyt 26..
Sukulaisperhe oli vauvan kans kylässä, ensin alkoi mahakipu ja sitten vuoto.. vieläkään ei vuoda menkkamaisesti, mut kipuilee kunnolla! Onneksi appivanhemmat asuu samassa talossa, pääsin vaivihkaa liukenemaan paikalta.. Ei varmaan olisi tuntunut niin pahalta jos ei olis ollu sitä vauvaa kylässä..
Taidan ottaa buranaa ja käpertyä peiton alle
=( Mami kp1
Ensiksikin kovasti pahoitteluja Mami79:lle tädin kylään saapumisesta. Aina se vierailu kyllä kirpaisee. Itsellä, vaikka odotukset eivät hirvittävän korkealla olleet viime kierrosta, niin kyllä sitä sitä mieltä pisti matalalle viikonloppuna kun vuoto alkoi. Sunnuntaina olin niin pahalla tuulella, että kaikki saivat kulkea ympärilläni varpaisillaan. Hormoneilla saattoi kyllä myös olla vaikutusta asiaan. Taisi uurtua aikamoiset rypyt otsaan tuona päivänä.
Bamboelle pahoittelut negan testaamisesta. Toivottavasti se kuviteltu viivanpaikka sieltä vielä voimistuisi...
Omassa navassa ei paljon mitään tapahdu tällä hetkellä. Tädin vierailun vihon viimeisiä päiviä viedään. Ainakin saa hyvällä omallatunnolla juoda vaikka perjantain kunniaksi yhden siiderin illalla ilman, että täytyy miettiä sen vaikutuksia mahdolliseen vauvaan. Hmm... Taidan ostaakin jotain erityisen hyvää siideriä kauppareissulta. Muut hyväkkäät saavat kyllä jäädä hyllylle. On päässyt muutama kilo kertymään vyötärölle tässä parin viime kuukauden aikana. Pitäisi saada itseensä niskasta kiinni tuon syömisen suhteen. Minulla on kuitenkin vaikea ylläpitää useampaa projektia samanaikaisesti, ja nythän on käynnissä tämä vauvaprojekti...
Armi09 kp 7/25-29 yk3
EE: pahoitteluni ja hali
Mami79: se penteleen täti, mikä siinä on kun ei ymmärrä pysyä poissa?!
Bamboe: pahoittelut negasta
DeFeis: mikäs siellä on tilanne?
ON: kierron pituudesta riippuen ovis on mennyt/käsillä/tulossa, joten rehkimistä riittää. Vähän pelottaa se että ehtikö mennä ohi(jos olisi se lyhyin kierto) tosin hieman sitkeämpää limaa tuli vain 1 päivä, voiko se olla niin? eikö yleensä tule useamman päivän ja sitten sinä viimeisenä päivänä on ovis? No mutta ei kai muu auta kuin yrittää ja yrittää kovasti kunnes oletettu tädin saapuminen lähestyy.
Viime kierron pettymyksen jälkeen ei ole ollut sellaista hirvittävää tuskailua siitä että tulisi jo se päivä kun voi testata. Olen ehkä ottanut hieman rennommin(?), pitää kyllä varmaan koputtaa puuta ennen kuin olen taas pissimässä tikkuihin järjettömän paljon aikaisemmin kun olisi edes oletettua saada mitään tulosta..
Mukavaan vkonloppua kaikille!
Pihlajankukka yk 2, kp 14/24-31
Tilanne ennallaan, eli enpä testannut aamulla... tai siis iltapäivällä kun heräsin. Kahtellaan, josko sitä huomenna taikka maanantaina....
Pahoittelut sinulle EE! :(
ON: Flunssa iski oikein kunnolla ja ainoaksi kunnon puuhailuksi jäi kp 13, eli torstain puuhailut. Perjantaina jolloin olisi ollut hedelmällisimmät päivät, niin jäi väliin kokonaan. Ja tänään oli kesken jääneet touhut... Eli eipä taida taaskaan onnistua. No, katsotaan nyt.
Peukutuksia DeFeis!! =)
Hyvää viikonloppua! =)
Kp 15/26-30
Otan osaa EE. Kävin melkein päivittäin katsomassa sun kuulumisia tuolta odotuspuolelta. Harmi että kävi taas noin huonosti Voimia, ja onnea sitten kun taas jaksat palata tänne kolmoskuumeilijoihin.
ON: piinaviikko tulossa. Tädin pitäin tulla kylään tiistaina/keskiviikkona, ja niinhän se varmaan taas saapuukin. Mun on turha oikeistaan kuulostella itsestäni mitään raskausoireita tässä vaiheessa, mun raskausoireet on aina alkaneet vasta rv6.
Toisaalta se onkin vaan hyvä, niin ei turhaan kuvittele mitään olemattomia oireita ennen tädin saapumista.
Liioin en ikinä testaa, ellei siihen ole kunnos syytä. Eli vähintään pari päivää pitää olla yli, ennenkuin rupeen apteekkia etsimään. Mä en kestäisi joka kuukausi pettyä negatiiviseen testiin, tädin tulo on paljon pehmeämpi tapa todeta ettei taaskaan tärpännyt.
Mäkin olen harkinnut kuukupin hankkimista. Mulla on vaan lantionpohjan lihakset niin huonossa kunnossa, että pekään että kuppi putoaisi maahan että kopsis vaan. Nyt olen ryhdistäytynyt vähän niitä jumppaamaan, mutta edistymistä on vaikea testata.
Onneksi sain tänään pihatöitä tehtyä, ja töissä on ollut niin kaikenlaista tohinaa etten ehdi kokoajan kaivata vauvaa. Lisäksi ikuisena unikekona nautin hyvistä yöunista, nehän katoaisi ekan jos nyytti meille suotaisiin.
Harakkahuttu kp25/28 yk15
EmmaElisabeth: Voi miten ikävästi kävi :( Pahoitteluni ja toivotaan, että saat nopeasti uuden tärpin ja raskaus lähtee kunnolla käyntiin!
Lämpimät onnittelut Kanervankukalle plussasta :)
Olen ollut muutaman päivän hiljaa, sillä ovis-tikkujen ostamisen jälkeen kaamea totuus nyt sitten paljastui; minä en enää ovuloi :´( Joten paipai haaveet pikkukolmosesta, ei mulle sitten suotu kun tuo yksi raskaus josta onneksi sain nuo ihana tytöt... surullista silti, mutta olihan se parempi saada tietää..ehkä.
Poistun taas takavasemmalle ja toivon teille muille tutuiksi tulleille äärettömän ihanille ihmisille haikaranvierailuja ensi kesänä :x
terkuin, Manna (ja kp nyt 24, mutta ei ovista joten ei ole mitä piinailla... )
Halaus Mannaryynille, olipa kurjia uutisia. Lääkäriltä voisit saada apua.
ON: Tänään kp 34, tätiä ei vieläkään näy, mutta alamahaa polttelee ajoittain just kuten ennen menkkoja, varsinkin kiertojen pitkittyessä just tällainen tunne. Mitään muita oireita ei ole. En siis kai voinut oikeasti tuntea ovista, koska siitä luulemastani oviksesta on jo 3 viikkoa.
Perjantaina tein illalla vielä halpistestin, joka oli erittäin selvä nega. Nyt en ole edes viitsinyt testata uudelleen. Mieli on kuitenkin jo piristynyt perjantaista, vaikka välillä on tunne, etteikö me koskaan saada sitä vauvaa. Viime aikoina on alkanut hiipiä ajatus mieleen, että voihan se olla, ettei me vain enää saada vauvaa.
Nyt vain toivoin, että täti tulisi, pääsisi sitten taas aloittamaan uutta kiertoa. Jospa viimein tulisi hankittua ovis-testejä.
Mukavaa sunnuntaita.
Bamboe kp 34/29-30 -35
Voi Mannaryyni.. :( Onpas sinun tilanteesi ikävä. Minäkin kehoittaisin käymään lääkärillä, jos vaan jaksat ja on halua siihen.
ON: Tänään sitten paukahti paksumpi viiva ovistestiin... Mutta olen kauheassa räkätaudissa. Saas nähdä nyt jaksaako tässä puuhailla edes. Katsotaan... Taisi ovis vähän tulla myöhemmin flunssan takia, kenties? Tai sitten nuo laskurit on arvioineet ovispäivän päin mäntyä. Mutta tietty uskon enemmän noihin tikkuihin.
Nyt täytyy mennä vaakatasoon...
Mukavaa sunnuntaita! :)
Kp 16/26-30
Mannaryyni, harmillinen uutinen :( Mistä tiedät varmasti, ettei ovulaatiota ollut tai tule enää olemaan. En muista historiaasi, ehkä siellä on selitys. Mutta noin yleensä ottaen, ei kait se ettei yhdessä kierrossa saa tikutettua ovista vielä tarkoita, että ovulointi olisi kokonaan loppunut. Tummuiko kontrolliviiva ollenkaan? Jos se paras hetki vaan ei sattunut tikutusaikaan. Tai tosiaan voihan olla joku kierto, jossa ei ovuloi vaikka joskus ovuloisikin. Ei kait se ihan mustavalkoista ole. Harmi joka tapauksessa, kivahan se niitä viivoja on saada mihin tahansa testeihin.
Omaa napaa: ovulaatio ohitettu. Hommat on hoidettu, mutta tuskin tärppää edelleenkään, kun en painolle ole paljoa saanut tehtyä. Parin viikon päästä selviää. Yritän välttää asian jatkuvaa ajattelua, koska silloin päivät kuluu sairaan hitaasti. Aina tuntuu olevan joku kp 21 :D
Mukavat sunnuntain jatkot ja alkavaa viikkoa!
MammaMia kp 17/27-33, yk 4
DeFeis: Jos sinulla oli ne menkat niin kovasti etuajassa olisiko voinut olla kiinnittymisvuotoa. Siksi ei vielä raskaustestissäkään olisi näkynyt, kun oli niin aluillaan. Nyt ei varmaan auta kuin odotella muutama päivä ja testata josko tuo viiva tuosta vahvistuisi. Itse en kyllä koskaan ole saanut millään testillä minkäännäköistä viivaa millään aikavälillä, jos siihen ei ole ollut oikeasti syytä. Täällä ainakin pidetään kovasti peukkuja pystyssä vahvemman plussan puolesta.
ON: Täti vielä kylässä. Minulla meni hermot tässä vuodossa ja menin ja ostin netistä kuukupin. En kertakaikkiaan enää kestänyt siteitä ja tamponeista minulle tulee huono olo. Vaikka tämä tädin vierailu on jo kovasti loppusuoralla olen nyt testaillut tuota uutta vekotinta. Ihan kätevältä vaikuttaa. Tosin nyt täytyy sanoa, että taas jomottaa noita kylkiä ja alaselkää niinkuin silloin kun menkat ovat aluillaan. Muistuttaa tuota tamponikipuilua. En tiedä olisiko niin, että minun elimistöni ei oikein sulata näitä tälläisia ylimääräisiä vekottimia ja ne painavat johonkin niin että aikaansaavat nuo epämiellyttävät tuntemukset. Inhottavaa... Tässähän pitäisi pikapuoliin saattaa itsensä raskaaksi ettei tarvitsisi moisista ongelmista vähään aikaan kärsiä. No joo, ihan kuin ei tässä olisi yritetty ;) .
Armi09 kp 6/25-29 yk 3