Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mistä löytää lastenhoitaja tällaiseen tilanteeseen?

Vierailija
26.07.2007 |

vanhempainvapaa lähenee loppuaan ja pian putoan kotihoidontuelle. emme tule pärjäämään taloudellisesti edes tiukalla budjetoinnilla hoitovapaan aikana. ainoaksi vaihtoehdoksi jää että minä menen keikkaluonteisiin töihin.

mistä lähtisin etsimään vauvalle lastenhoitajaa? kyse olisi n. 5-7 tunnin viikottaisista määristä joten tarhaan en haluaisi vauvaa laittaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysele tutuilta, naapureilta jne. olisiko jollakulla jotakuta sukulaistyttöä tms. Meillä esim. kävi remonttimiehen tytär lasta hoitamassa, yhdellä ystävällä kävi paikallisen seurakunnan papin teinityttö jne.

Vierailija
2/8 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein perheissä töitä valmistuttuani lapsityöhön ja etsiessäni vakityötä. Varmasti löytyy päteviä hoitajia jotka ottavat vastaan vaikka osa-aikaista työtä. Esim mollin sivuilla kannattaa lukea cv-nettiä. Ja laittaa ilmoitus. Vauvaikäisen hoidattaisin kotona/hoitajan kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jonkun mukavan henkilön joka hoitaa varaäidin virkaa sun poissa ollessa. Ei muita lapsia, kuin sinun. On yksilöllistä ja kodinomaista jos vielä hoitais teillä kotona. Tuttu hoitaja tutussa ympäristössä. Näin minä teksin=)

Vierailija
4/8 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukiverkkoa meillä ei ole joten mummut ja sukulaistytöt on pois pelistä. he tulisivat varmasti mielellään kaitsemaan mutta välimatkaa on reilu sata kilometriä :/

naapurissa olisi kyllä leikki-ikäisen pojan äiti! millä tavalla on yleensä tapana maksaa vauvan hoitamisesta? entä jos löydän jonkun mukavan tytön, mitä hänelle maksaisin esim. kolmen tunnin hoitoillasta?

Vierailija
5/8 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minun vain satunnaiset työtuntini eivät pelasta kaatuvaa talouttamme.

Vierailija
6/8 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

plus matkat tarvittaessa.

3

Vierailija
7/8 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä minun pitää ottaa huomioon? mistä lähden etsimään sopivaa kandidaattia?

onko ihan kamalaa jos maksan nännylle pimeänä? en haluaisi alkaa paperisotaan!

Vierailija
8/8 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteereinä:

-osaat hoitaa 7kk vauvan tarpeet

-tulet hyvin toimeen vauvojen/lasten kanssa

-ei muita hoitolapsia

-olet vähintäänkin tutustunut vauva/pikkulapsi pedagokiikkaan tai sinulla on kokeumusta omista/hoitolapsista

-hoidat hoitolapsen kotona (vauvan hoitoympäristö ei muutu)

-olet joustava hoitoajoissa

Ensiksi voi kokeilla parin kerran hoitokertaa ja sitten päättää onko tämä henkilö sopiva tehtävään. Noin pienen vauva hoito on vähän eri juttu, kuin 3v:n hoito..

En lähtisi mihinkään muuhun hoitojärjestelyyn noin pienen vauvan kanssa, kuin nannyyn..

Tsemppiä ap:lle kivan hoitotädin löytämiseen!