Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko elaneet ikina yli varojenne? Tehny jotain mika ei jarjella ajateltuna mitenkaan kannata, mutku on vaan niin kivaa...Esim lahtea luotolla etelaan,tai lainarahalla festareil

Vierailija
26.07.2007 |

le tai jotain vastaavaa...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee itelle sellanen olo et mulla on viel raha-asiat hyvin hanskassa :)

Vierailija
2/15 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistettiin säästötili tyhjäksi ja ostettiin 60-luvun jenkkiauto. Ajankohta oli huono, mutku oli vaan niin kiva auto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. matkat maksetaan aina erissä ja jälkikäteen :)

Vierailija
4/15 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieletöntä tuhlausta mutta toisaalta sain maksettua osamaksut aika nopsaan pois kun menin töihin.

Vierailija
5/15 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksuerät 1300, josta 900 korkoja ja 400 lyhennystä. Ei millään mittapuulla järkevää, mutta ah niin mukavaa.

Vierailija
6/15 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etelänmatka ollaan tehty aktiivirahalla, hobbyhallista on tilailtu sitä sun tätä ja nyt olen kierteessä: pakko ostaa luotolla, jotta voi maksaa edelliset lasku pois.

kadehdin niitä, jotka eivät ole ottaneet luottokortteja yms tai ainakin osaavat käyttää niitä järkevämmin kuin minä.

Vierailija
7/15 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasia idiotismiluottoja on n. 14000¿ ei siis mitään pikkusummaa todellakaan, lisäksi on autolainaa ym. " pikkukivaa"

No, toistaiseksi ei ole maksujen kanssa ollut ongelmia, joten päivä kerrallaan, ehkä nuokin on joskus maksettu pois.

Vierailija
8/15 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pysyisin kotona vastanlaisessa tilanteessa, lomareissua ei ole PAKKO tehdä!!

Vierailija
9/15 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en näe mitään ongelmaa louttojen käytössä.

Jos haluaa jotain, sen saa nopeasti. Mekin saatamme tehdä joskus matkoja tms. suuria hankintoja velkaksi, mutta aina olemme pystyneet hoitamaan takaisinmaksun ennen seuraavaa matkaan tms.

Vierailija:

Mä en tajua kuka lähtee kesälomareissulle velkarahalla!!

Vierailija
10/15 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aivan turhaa ja järjetöntä. Ymmärrän velanoton jos on pakko saada jotain konkreettista, mutta että velaksi makaamaan rannalle.. No.

Vierailija
11/15 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä se remonttikin saatiin, vaikka jouduttiin tekemään hienon sijasta aika tavallista.:)

Ylipäätään minä innostun tuhlailemaan matkoilla. Joskus otettiin halpismatka Thaimaahan (käytännössä lentojen hinnoilla) ja paikan päällä kyllästyttiin hotelliin parissa päivässä. Kierrettiin hotellialuetta ja vaihdettiin paljon tasokkaampaan ja kalliimpaan, josta sitten maksettiin 11 päivän hinta luottokortilla.

Pääosin olen järkevä ja en ole koskaan ostanut mitään elektroniikkaa, kodinkoneita yms. luotolla. Vain auton ja asunnon. Ja autonkin hintaluokassa 10 000 Euroa...

Vierailija
12/15 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, kerran remontoimme yötä päivää ja laitoimme viimeiset lainat lomamatkaan. Mutta ei se ollut " yli varojen" elämistä.

Vierailija
13/15 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään minun luottoni on kuitenkin hyvin pientä... Olen aika järkevä rahan käyttäjä, en esim. koskaan lähtisi lomalle velkarahalla.

Vierailija
14/15 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan mittaan mihin milloinkin mielijohteeseen. Esim. kenkiä, vaatteita. Kerran ostin miehelle joululahjaksi digikameran joka maksoi 500 e visalla. No, visa ei anna armoa samalla tavalla kuin laina, pakko on ollut opetella käyttämään sitäkin viisaammin ettei vallan mene luottotiedot.

Vierailija
15/15 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... on asuntolaina, mikä on ihan ok mielestäni, mut sitten on myös autovelkaa viel 4500 e., visa-luotolla -3000 e., osamaksulla ostetut keittiökoneet 1000 e. ja opintovelkaa jotain 10 000 e. ja yks kulutusluotto-vippi 500 e.

Ei häävisti, mut eiköhän nuo ole vuoden päästä maksettu. Meillä ainakin kävi niin, että yhtäaikaa vain tuli niin monta pakollista ostosta kuten kodinkoneiden hajoamiset ja auton rikkoontuminen, että ei muu auttanut kun velkaantua. kesälomareissu meni myös miinukselle, kun olis muuten jäänyt käymättä, talvella ei pystytä muiden syiden takia lähtemään. tyhmää, mut luotan, että selvitään!