***HUHTIHIPPUSET 26.-29.7***
Ajattelin avata uuden pinkan, ku edellinen niin hirmu pitkä jo, ei kai haittaa?
Kommentit (59)
Pahoittelut Mariia. Halit täältä. Tuota vähiten sulle toivoi...
MARIIA ja CALZ!!! Pahoitteluni menkoista!
Mä en ole saanut edes hailakkaa viivaa ovistestiin vielä. Jospa huomenna, tänään ainakin alkoi limat tulee :) Nyt ei enää tähään kellonaikaan muuta jaksa kirjotella...Öitä.
Nelliina kp11/23-28 yk8
Taidan olla ainoita joilla on aikaa ja halua vauvapalstailla lauantai-iltana... mies korjailee tietokonetta joten siitä ei ole seuraksi.
Testasin äsken! Ihan huvin vuoksi. kp vasta 20/25 ja dpo 6-8, jotain siltä väliltä. No, oon saanu joskus ihan puhtaita negojakin joista voi olla varma ettei niissä mitään viivaa ole. Tästä en ole ihan varma. Ihan kuin olisi haalean haalea haamu, väriäkin on siinä kohtaa. Ja minusta se alkoi piirtyä testiajan sisällä. Mutta tiedä häntä. Enpä tullut sen viisaammaksi. :D Ajattelin kuitenkin et testailisin uudestaan tässä muutaman päivän välein. Saattas selviä onko kiinnittymisessä mulla häikkää, jos alkaisin muutenkin testaamaan joka kierrossa jo ajoissa... sitten jos monessa kierrossa näkyis haamuja mutta menkat sitten alkais, vois ehkä gyne suostua tutkimaan tuota kiinnittymistä...
Voi Majita, kylläpä sinulla on jännittävät paikat! Muistan itse, että sain aivan haalean viivan juuri samoilla päivillä :)
Itse olen viikonlopun yksin kotona, ja tuli äsken kaivettua toukokuussa raskaana ollessani ostamat äitiysvaatteet esille. Kylläpä tuli haikea olo niitä hypistellessäni. Ne on kaikki kesävaatteita, joten ne kyllä tulisivat tarpeeseen ensi kesänä, jos sitä raskaana jo silloin vaikka olisi. :) Laskettuaika menee meinaan jo nyt toukokuulle pitkän kiertoni ansiosta.
Rizza kp 13/47
MAJITALLA jännät paikat...Tsemppiä!
Onkos muita testailijoita???
Mä testasin just ovistestillä ja jee, pientä hailakkaa viivaa jo näkyvissä! Toivottavasti huomenna olisi jo tasavahvat viivat. Eli ehkäpä ovis tiistaina tai viimestään keskiviikkona? Ihanaa ja jännää.
Nelliina kp12/23-28 yk8
Tänään on tullut valkovuodon mukana hieman ruskeaa...Mulla ei ole tapahtunut tällaista ikinä näillä kiertopäivillä. Ovista en ole edes vielä tikutellut, kun se on ollut aikaisemmin vasta kiertopäivillä 30-33. Nyt vasta kp 14/47. Onko muilla ollut samanlaista kesken kiertoa?
Rizza kp 14/47
pahoittelut mariialle tädin tulosta.
Majita: Niin siitä listan päivittämisestä, että mullehan se täti tuli ja uusi tuleva la ois 30.4.
Oltiin pienellä viikonloppureissulla ja tultiin tänään kotiin. vuoto loppui eilen ja nyt vaan ovista odottelemaan. Tarkotus myös olisi vähentää kilojakin jos siitäkin olisi apua raskautumiseen.
Plussatuulia kaikille!
Helmeeee kp5/24-32
...Kovasti taustalla seurailen, mutta en ole kirjotellut kun ei ole mitään kummosempaa tapahtunut.
Pahoittelut niille joilla menkat alkoivat... On se vaan musertava tunne. :( Toivottavasti ens kierrossa sitten.
Majitalla kuuluis olevan jännät paikat. Ihailtavaa, että pystyt ottamaan edelleen rennosti. Uskoisin myöskin, ettei stressaaminen raskautumista juurikaan helpota. Kovasti lykkyä tykö sinulle tähän kiertoon!
Muillakin oli jännäiltävää, LYKKYÄ TYKÖ kaikille tasapuolisesti!
).( Nyt kp 22/28<. Jos ois tärppi käynyt niin taitais olla kiinnittyminen aika pian käsillä...? N. viikko sitten oli ovis, tarkkaan en tiedä kun en ole tikutellut. Minkäänlaisia oireita ei ole. Välillä ehkä mahaa juilii, mutta on mulla aika tavallista näin kierron loppupuolella. Olen nyt päättänyt että otan puolisen vuotta rennosti ja sit jos ei mitään tapahdu, niin otan ovistikut ja muut keinot käyttöön. Kevätvauvan minäkin kyllä haluaisin, mutta eipä niitä tosta vaan tehdä. :)
Yritän olla aktiivisempi tästä eteenpäin... Täällä kyllä käy hirvee kuhina muutenkin. :D
Caarina yk2
Myös minulla on nyt kiertopv 20/n.26 ja nyt sitten intouduin, että pitäisikö myös testata huomenna, jos tulisi edes haamu. Vaikka olin niin hartaasti päättänyt testata vasta viikonloppuna.
Majita: toivotaan kovasti, että haamu vahvistuisi!!!
Koskas Khaos aikoo testata ensimmäisen kerran? (en muista kirjoititko siitä jo..)
Mä maltoin eilen yhden siiderin juoda. Jotenkin ei vain sittenkaan ollut sellainen juomisolo. Mahdollinen raskaus kummitteli kuitenkin mielessä..
Nyt pitää lähteä esikoisen kanssa ulos..
anteeks, oon taas ollu nettipimennossa :( mut nyt pääsin pikasesti käymään täällä :) lueskelen teitin juttuja myöhemmin, kunhan tässä kerkeän :)
ON: ovista odotellessa, laskelmieni mukaan ens sunnuntaina sen pitäis tulla :) nyt pitäis jo päästä vähä harjoittelemaan nuita peittojen heilutuksia, mut pikkuveli kylässä, nii mies alko hiukan aristelemaan nuita sänkypuuhia...mut enköhän mie sen tässä joku päivä kellistä tuonne sänkyyn kunhan pikkuveli on sikeessä unessa ;) (hyi mua :()
an-nuliini kp 8/28-32
Joo..eli kp 40/32 tänään ja aamulla nega taas testattu. Hermo menee, ei tässä muuta voi sanoa.
Perehdyn teidän kuulumisiin paremmalla ajalla!
Ida
Reissusta on tultu ja matkaväsymystä on, mutta lyhyt viesti kuitenkin. Kävin kyllä kurkkimassa teidän viestejänne eilenkin, mutta en ehtinyt oikein ruveta kirjoittelemaan.
Majitako sai haamun, hui! :) Toivottavasti vahvistuu viivaksi! Katsoin käyräästi ja äänestinkin, eli minusta käyräsi on oikeassa. Että olisit dpo7, ainakin lämpöjen ja limojen perusteella. Kohdunnapukan perusteella voisit kai olla päivän pitemmälläkin.
Minä ajattelin huomenaamulla testata. Ei kyllä ole niin mitään oireita :I Tänään on alkanut tuntua menkkamaista jomotusta masussa ja selässä, alkaa minulle tyypillisesti viikkoa ennen menkkoja, että silleen.
Neppis on ilmeisesti huomenna testaamassa myös, plussaonnea!
Tätipahoittelua Mariia ja Carz :( Parempaa onnea seuraavaan kiertoon.
Plussanneitakin taas oli. Onnea Kevät76!! Onnea myös äiti0305!!! Mukavaa odotusaikaa kummallekin!
Ida: jopas sulla on kp:itä kasassa :I Onko sulla ennen ollu näin pitkää kiertoa? Tai oletko hiljattain lopettanut hormonaalisen ehkäisyn, joka sotkisi kiertoa?
Rizza: oletteko varuiksi pöllytelleet peittoja. Oviksen aikaankin voi joskus olla vuotoa.
fatmama: mikäs sun tilanne nyt on. Oletko testaamassa?
Ai niin, rinnat ei ole mulla nyt yhtään arat niin kuin yleensä. Ehkä nuo luget auttaa vähän noihin pms-oireisiin, onko noin? Selkäkipukin on yleensä alkanu jo vähän aikaisemmin kuin nyt. Tai ehkä tää on vaan ihan normaalia vaihtelua, en muista kaikkia kiertoja enkä aina ole pms-oireita käyriini merkannut.
Noniin, katsotaan miten tämän kierron eka testitikku huomenna näyttää. Onko lumivalkoinen niin kuin ollut viimeiset 12 kiertoa..
Plussasäteitä kaikille!
Koralli73 kp 22/n.28 7dpo yk13
Toivottavasti oli mukava reissu!
Ei ole koskaan ollut tällaisia kirtopäivälukemia, eikä mitään hormonaalisia ehkäisyjäkään ole ollut sitten vuoden 2000..Kierto on aina vaihdellut 30-33 välillä. Nyt olenkin hieman ihmeissäni täällä, että missä nyt mennään.
on jo kp 4/27-29 ja täti lähti jo kp2 puoliltapäivin. kumma tapaus!
Huoh.. Ovis on nyt mennyt. ja yritetty on n 2 pvn välein... No minä sain hiinvsieni tulehduksen tuosta runsaasta sperman määrästä. Todella rasittavaa! Onko muilla samaa ongelmaa riesana? Olen aikaisemminkin huomannut että se tulee spermasta..
Mitenhän nyt sais ajan kulumaan pari viikkoa niin vois testailla...
Täällä oli monellakin jännät paikat käsissä. .oikein paljon plussa onnea kaikille!
Mariatar84 kp17/28(29) yk2
Nega tuli :P No kokeilen ylihuomenna uusiks.
Esikoinen pyörii niin ympärillä, ettei voi nyt kummempia kirjoitella.
Parempaa plussaonnea muille testaajille!
Koralli73 kp 23/n.28 8dpo yk13
Jippii, mies tulee tänään kotiin viikon reissulta, ja päästään taas ahkerasti makuuhuoneen puolelle hommiin! :) Viime kierrossa käytettiin sitä Joka toinen päivä -menetelmää, ja kun se ei tuottanut tulosta, niin ihana mieheni sitten lohdutti, että nyt sitten täytyy tässä seuraavassa kierrossa siirtyä Joka päivä -menetelmään. :) Voi sitä kultaa, kun koittaa mun mieltä niin piristää. Viime kierrossa tuosta raskautumisesta tuli kyllä mulle ihan pakkomielle toukokuisen keskenmenon jälkeen, joten nyt yritän ottaa rennosti.
Terolutit pitäisi aloittaa tänään, mutten aloita, sillä odotan ovulaation ja aloitan vasta sitten. Eilen tuli sitä ruskeaa valkovuotoa, joka sitten jo muutaman tunnin jälkeen loppui kokonaan. Voisiko enteillä ovulaatiota? Tänä aamuna ovulaatiotestissä oli aivan selvä vaaleanpunainen viiva, mutta eikös se kuitenkin tarkoita negää, kun ei ollut lähellekään tasavahva kontrolliviivan kanssa.
Korallille kovasti peukutuksia uudelleen testaamiseen! Toivottavasti saisit sen plussan! :)
Rizza kp 15/47
Nelliinalle toivon ovisplussaa ja -intoa! :)
Rizza, oviksen yhteydessä tulee joillakin tuhrua. Ehkä sulla oli ovis jo nyt? Voi olla että ehdit jo missata lh-huipun, jos ovis oli vaikka kp 13 tai 14.. Mulla ei tullu ovistikkuihin selviä viivoja kuin vain ovulaation tienoilla, muuten vain haaleita haamuja. Tai sit estrogeenitasojen vaihtelu muistaakseni saa aikaan tuhrua joskus.
Caarinalla ja neppiksellä myös piinapäivät alkamassa, kärsivällisyyttä! :)
Ida, toivottavasti plussa vaan odottelee ja saisit sen testattua pian.
Korallille pahoittelut negasta vaikka voihan tuo vielä plussaksi muuttua :)
mam80, millon meinaat testata? :) Toivottavasti täti pysyy poissa!
).( Mä aloitin pari viikkoa sitten Fertility Friendin online -kurssin hedelmällisyydestä ja sen taulukoimisesta ja nyt materiaalia lukiessani oon oppinu niin paljon uutta että ihan hämmentää. Todellakin, lämpöjen noususta voin siis varmuudella sanoa että ovis tapahtui tässä kierrossa vaikka ovistesti näytti negaa. Ja ovulaatiokivut voi kuulemma tulla useita päiviä ennen ovulaatiota, eli mulla ovis ilmeisesti tapahtuu myöhemmin ku oon olettanu kaikki nämä vuodet. Hassua. Eli mun luteaalivaihekin on siis lyhyempi, näyttäis tässä kierrossa olevan 12 päivää, jää nähtäväksi. Mielenkiintoisia juttuja :)
Tänne ei sen kummempaa. Siihen ollako haamu vai eikö olla -testiin tuli aika selkeä roskishaamu sitten myöhemmin, mut niitä mä oon ennenki saanu ilman raskautta. En mä tuosta testailusta juuri toiveita nostata. En edes tiedä miks testasin niin hullun aikaisin. Ihan vaan mielenkiinnosta kai.
Majita kp 21/25 dpo 8
Menkat alkoi aamuisen viestin jälkeen. Mieli on niin syvällä maassa. Itketty on ja nyt ei onneksi ole muuta suuntaa kuin ylöspäin.
Plussatuulia teille kaikille, kukaan ei saa tulla mun perässä toukokuisiin.
Halein, täysin murtunut Mariia