Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydätte kivoja blogeja?

Vierailija
26.07.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä löytyy blogeja laidasta laitaan

Vierailija
2/9 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos googletat jotain itsellesi tärkeää asiaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on ihmisten pätemisentarvetta ja egobuustia. Julkista vänkkäämistä.

Vierailija
4/9 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lukenut monia blogeja eikä kaikki todellakaan ole pätemisentarpeen vuoksi kirjoitettuja.

Vierailija
5/9 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sen tekisi anonyyminä on se silti julkista esiintymistä. Höpöttelisittekö samoja kadulla huppu päässä? Olisko se mielestänne ihan normaalia?

Vierailija
6/9 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. blogilista. fi

jossa yli 10 000 blogia

ja haulla tuli muitakin osoitteita joiden kautta voit etsiskellä

ruokablogeissa on pitkät rimpsut toisia blogeja linkkeinä jos niistä on kiinnostunut

niin tällä on ainakin sata linkkiä etusivun oikeassa laidassa kun rullaat sivua alaspäin

http: //lintu75-2. vuodatus. net/

Vierailija
7/9 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä pidän blogia siitä syystä että saan purettua itseäni. On asioita, joita on vaikeaa sanoa ääneen. On häpeää, jota ei halua tuoda kasvojen kera julki, mutta jonka haluaa " sanoa ääneen" . Se ihan totta helpottaa, minua ainakin.

Kasvojeni kera en ko asioita juttelisi, mutta kasvottomana voisin vetää asioistani vaikka pidemmänkin puheen. En vain usko, että ketään kiinnostaa.

En oikeastaan edes usko, että blogillani on lainkaan lukijoita. Toki se on ihan uusi, mutta en usko kovinkaan monen sinne löytävän, saati siitä kiinnostuvan.

Päiväkirjaa en kotona voi kirjoittaa, sen voi joku löytää. Mieheni on tietokoneasentaja ja taatusti joku ruma päivä osuisi päiväkirjani hänen silmiinsä, jos sitä säilyttäisin koneella, eli tekisin sen koneella. Turvallisinta se on tehdä netissä.

Toisaalta, haluan tarjota jollekulle mahdollisuuden lukea ja ehkä kokea osan siitä, mitä minä koen, jos se jotakuta helpottaa.

Eli kaukana on egoilusta yms.

Vierailija
8/9 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei egoilu nyt ihan paha asia ole. Ihan tervettä on vähän tilittää, mutta kyllä se itsekästä on, mutta on oltava oikeuskin tuonkaltaiseen itsekkyyteen.

Vierailija
9/9 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egoilu on mielestäni sitä että nostattaa omaa statustaan muita ylemmäs...usein tähän liittyy vielä jokin jatke, jolla se tehdään.

En takuulla nosta blogissani itseäni ylemmäs, vaan päinvastoin. Annan siellä palaa ja paukkua, ihan täysillä. Kerron miten paska olen yms.

Egoilu ei mielestäni vastaa lainkaan sitä, että kertoo avoimesti olevansa paska, vaan egoilu olisi sitä, että tekeytyy astetta paremmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi