Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Metsästäjien vaimot?

Vierailija
13.10.2008 |

Jos miehenne käyn metsästysreissuilla, niin käyttekö te vuorostanne yksin tai jonkun kaverin kanssa lomailemassa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin enpä voi kovin kauan pois olla muutenkaan, kun 10 kk ikäinen vauva ei muuta maitoa juo kuin rintamaitoa. Eikä tuttipulloa ole huolinut ikinä. Siihen kun lisätään se, että vauvalla on tosi paha eroahdistus menossa...

Mutta muuten kyllä voisin lähteä ja mies ois lasten kanssa..

Vierailija
2/15 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

reissataan akkojen kanssa milloin minnekin, kun ukot on hirvimetsällä... viimeksi oltiin turkissa ja metsästysonni oli huima! saalista kaatui kuin aisaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoito mukaanlukien koko perhe-elämähän on yhtä ja samaa kaupantekoa. Sulle/mulle.

Jos miehenne käyn metsästysreissuilla, niin käyttekö te vuorostanne yksin tai jonkun kaverin kanssa lomailemassa?

Vierailija
4/15 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki lähden, jos on joku kaverireissu vaikka mökille tms. Mutta en vaadi lomaa vastineeksi hirvenpyynnistä. Ei se multa ole pois. Päinvastoin: lihaa perheelle ja hyväntuulinen mies.

Vierailija
5/15 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon miehenne viettävät aikaa metsästyksen parissa esim. viikonloppuisin?

Vierailija
6/15 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. hirvenmetsästyskautena isää ei viikonloppuisin kotona näkynyt. Aina metsällä.

Sorsastushan kauden aloitti... iltalennot vei isän kotoa.

Kanalintujen metsästäminen vei osuutensa...

Lihaa saatiin joo, väsynyt isä, josta seurasi väsynyt äiti .Pakollinen viikon yhteinen loma vuodessa, jolloin "oli pidettävä hauskaa" = sukuloimassa käytiin...

Vierailija
7/15 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ei ole nykyisin hirviporukassa mutta elo-lokakuussa on ehkä yhteensä parisen viikkoa metsästysreissuilla joiden pituuden vaihtelevat. Elokuussahan alkaa kyyhy- ja sorsajahti ja jatkuu lokakuun loppuun metsäkanalintuihin. Lapissa kun käyvät riekkometsällä niin helposti siinä reilu viikko menee kun matkoihin saa varata pari päivää. Mutta siis parin kolmen yön reissuja yleensä on metsästyksen takia pois.TOki tekee lyhyimpiä reissuja kotoa käsin esim viikonloppuna tai illalla töiden jälkeen mikäli vaan ehtii.

Vierailija
8/15 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään kumpikin metsällä.

Vierailija
9/15 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan laskettu aikakin sattui syksyyn ja mies kirosi jo sitä. Raskauden komplikaatiot alkoivat vesilinnun pyyntiaikaan elokuussa eikä mies käynyt sairaalassa edes kattomassa. Väsyin lopulta siihen, että sain olla aina viikonloput ja arki-illat yksin kun mies heilui metsässä aseen kanssa ja kesät jossain erämaajärvillä kalassa. Ohjasin lopulta miehen ulos elämästäni.

Vierailija
10/15 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan oltu viisi vuotta yhdessä ja nyt tänä syksynä on riidelty pahimmat riidat metsästyksen takia. Ei siis yleensä riidellä mistään. Meillä on reilu 2v ja olen rv 38. Luulin jotenkin etukäteen jaksavani mutta en ilmeiseti sittenkään... Kuitenkin nyt alkaisi jo tarvitsemaan apua enemmän tähän arjen pyörittämiseen ja kun sitä saa vähemmän niin hermo vaan menee!!! Lapsi ollut kipeänä ja kun kaikki kotihommat pitää tehdä yksin kitisevän ja sairaan lapsen kanssa niin kyllä väsyttää. Onneksi mies ymmärtää, mutta kun on lupautunut täksi syksyksi hirviporukkaan niin ei jotenkin kehtaa peruakaan. Taidetaan ensi vuonna miettiä tilannetta uudelleen. Pelottava tuo nro 11 esimerkki...

Vierailija
11/15 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla sitten tilanteesta poikkeava mies siinämäärin että metsällä kyllä käy ja nykyäänkin vain ja ainoastaan hirvimetsällä hirvenmetsästyskautena, ei ole kotoa öitä pois eikä lähde useiden päivien ja viikkojen metsästysreissuille milloinkaan. Lihaa tulee, mutta huomioi myös perheen siinä samalla, joten en edes tunne rasittuvani hänen harrastuksestaan, hän on ansainnut sen. Enkä katso tarpeelliseksi lähteä itsekään reissuihin.

Vierailija
12/15 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen miehen metsästysreissuilla mukana:) Nykyään vanhimnmat lapsetkin kuuluvat metsästysporukkaan, joten ei tule onegelmia tästäkään.

Vierailija
13/15 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläkin hetkellä isäntä peurajahdissa!!!!! Hirvimetsällä viikonloppuisin (la-su) ja sitä jatkuu aina joulukuulle asti. laskettu aika joulukuun alussa, joten saa nähdä ehtiikö mukaan synnärille!!? Talvella mies käy pilkillä ja keväällä alkaa kalastus. Kesä menee myös aikalailla kalastuksen merkeissä. Sitten on kyyhkystystä ja sorsastusta syksymmällä. Joka kuulle jokin oma juttunsa. Itse olen muksujen kanssa kotona yksikseni. Työpäivän jälkeen miehellä on aina jotain menoa. Jos itse suunnittelee johonkin menevänsä, pitää lapsenvahti yleensä hommata muualta. Tähän minä olen langennut, välillä ihan hiukan vaan v...ttaa!!!!

Vierailija
14/15 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies hirviporukassa, se kun loppuu alkaa pilkkikausi, josta sujuvasti kalastuksen pariin kesäksi. Plus lintu- ja jänismetsällä käy myös. Väsynyt mies kun tulee kotiin reissuiltaan. Meillä kolme lasta ja aika tuskaa on välillä. Arjen jälkeen kun ei edes viikonloppuna saa levättyä kun lasten kanssa menee sitten viikonloppu. Otan kyllä tasoituksena vapaita viikonloppuja itsekin, mutta tuntuu että tämä systeemi vain ajaa meitä erilleen. Molemmat viettää omaa aikaansa erillään, oikein mitään ei enää tehdä yhdessä. Isäni oli samanlainen ja äitini varmaan yhtä väsynyt tilanteeseen kuin minä nyt.

Vierailija
15/15 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun perheenlisäystä on tulossa. Miehethän rakastavat vauvoja!

Sitä paitsi mikään ei ole miehestä ihanampaa kun masuasukin taputtelu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi