heh, ajattelin tehdä ruokaa lapselle (7kk), soossasin pizzan palan
kumminkin piti soossata perunat, kasvikset ja broileri
Kommentit (13)
niin, sanomattakin selvää, en syöttänyt lapselle sitä, vaan itse söin sitten muussattua pizzaa ja vauva sai oman ruokansa
Leipää, juustoa, lihaa, kalaa, kasviksia saa antaa tuon ikäiselle.
Mä juotin miehelleni mukin reunasta maitoa, ja ihmettelin kun 2v lapsi karjuu naama punaisena. Piti siis juottaa lapsi ja jättää mies rauhaan :)
Itse olen kyllä kattanut miehelle tuttipullon pöytään ja meinannut syöttää. Niin ja kaatanut kahvia tuttipulloon.
sisältää paljon suolaa (tosin yksi kerta ei varmaan haittaa) sekä juustoa, jota saa kai antaa mielellään vasta 1-vuotiaana?
tämän takia en anna vielä 1,5 vuotta vanhallekkaan pizzaa
meinasin syöttää vauvalle (2,5 kk) friteeratun kanapalleron... piti antaa tuolle isommalle se.
Halusin vaan tietää mikä pizza. Jos meinaa tarjota jotain ei-sopivaa niin olkoon edes hyvää. :)
Kahvin sentään osasin ottaa pannusta -ap-
Muutama päivä sitten laittelin maitopullon vauvalle (8kk) ja nappasin lapsen mukaani lattialta ja ei kun istumaan tuolille ja pullo lapselle suuhun. Vasta sitten tajusin kun huomasin lapsen hölmistyneen ilmeen että olin vahingossa napannut lattialta meidän keskimmäisen lapsen (3v) vauvan sijaan. Tuli muuten kiire antihistamiini pullolle kun keskimmäinen on allerginen maidolle.
t. yksi univelkainen äiti
Et ole ainoa jolla pätkii...