Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemuksia astrologiasta? Luin Satu Ruotsalaisen haastattelun ja aloin

Vierailija
25.07.2007 |

pohtimaan, että onkohan nainen ihan vakavissaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla vähäisintäkään epätietoisuutta siitä, että jokaisen ihmisen kohtalo on sidottu siihen missä asennossa toisiinsa nähden miljardien valovuosien päässä toisistaan olevat tähdet/tähtikuviot ovat ihmisen syntymähetkellä. Tarvittiin vai muutama fiksu ihminen jotka selvittivät nämä riippuvuudet, vieläpä ilman tietokoneiden apua. Ja nyt tämä suuri apu on meidän kaikkien saatavilla. Muistakaamme tämä kiitollisuudella joka aamu.

Vierailija
2/5 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän teki minulle astrologisen kartan, mutta vuodet eivät täsmää. Lisäksi olen joskus soittanut hänen linjalleen, että kysyisin mm. jotain työjuttua. Maksu on 2,32/min ja joskus joutuu odottelemaan linjalla. Nyt olisin tarvinnut kysyä yhtä asiaa, mutta olen soittanut 5 kertaa ja odottanut linjalla noin 1 min/kerta, ja tuntuu että on rahastusta tämä odottelusta maksaminen. Kartta jonka hän teki lupasi yhtä ja toista mutta mikään ei ole toteutunut, tosin yksi asia on täsmännyt joka oli yhtä yhden ennustajan kanssa, lottovoittoa lupaili...ei ole vielä tullut, luultavasti ei kuitenkaan mikään mistä olisi ihan oikeasti minulle mm.asunnonoston kannalta hyötyä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu Ruotsalainen on mielestäni vain hörhö.

Vierailija
4/5 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä astrologia kertoo?

Vierailija
5/5 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa ristiriitoja todellisen tähtitaivaan kanssa, esim. oikeasti aurinko ei viivy yhtä pitkää aikaa jokaisen eläinradan kuvion aluella, ja Käärmeenkantaja on jätetty kokonaan pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän