Uskotko ennustajiin?
Kommentit (6)
ainakin Iltiksessä, että on perustamassa jotain hemmetin koulua selvännäkijöille (joka on siis itsekin)! Voi pyhä jyräys=)
sillä näen itsekin välillä ihmisille asioita ja olen kuullut niiden pitäneen paikkaansa. Tälläkin palstalla olen ennustanut mutta nyt on ollut kyky tauolla..
oli soittanut jollekkin ennustajalle, joka oli oikeesti tienny aika hyvin. Pelottavaa oli ollu se, että mm. oli tiennyt syntymämerkin kohdan.
Kun olin pieni, äitini kävi ennustajalla.
Ennustajanainen, vanha mustalainen Turussa, oli sanonut äidilleni, että äidilläni on pieni lettipäinen tyttö kotona. (minä olin 4v ja pitkät saparoletit päässä)
Äitini ei siis ollut kertonut itsestään mitään, sanonut vaan hei ja pyytänyt ennustuksen, ja meni ennustajan luo yksin.. Hän povasi äidille keskosvauvaa syntyväksi vuoden sisällä (kuukauden päästä äiti sai tietää olevansa raskaana ja rv 30 synnytti siskoni). Hän sanoi, että lapsi syntyy kuolleena mutta virkoaa henkiin (siskoni oli 2 pisteen vauva, sininen ja eloton, saatiin kyllä elvytettyä).
Ennustaja sanoi, että äitini eroaa ja tapaa miehen, jonka kanssa perustaa suurperheen (äitini nauroi, hänestäkö suurpeheen äiti? Hänkö eroaisi? vastahan hän oli naimisiin mennyt!) Miespä hakkasi raskaana olevan äitini henkihieveriin, tästä syystä siskoni syntyi keskosena. Äiti erosi heti kun siskoni pääsi sairaalasta ja muutimme paikkakuntaa. Jonkun vuoden päästä äitini löysi miehen, rakastui, meni naimisiin ja on nyt 8 lapsen äiti.
minä menin 20 vuotiaana samalle ennustajalle. En kertonut hänelle mitään itsestäni. Hän katsoi minua ja sanoi: " olen tavannut äitisi, kerro hänelle terveisiä. Sinä olet leikannut lettisi"
Minulla meni kylmät väreet.
Pyysin kuitenkin ennustusta.
Kysyin häneltä seuraavat asiat:
Onko poikaystäväni tuleva mieheni?
Saanko lapsia?
Menenkö koskaan naimisiin?
Vastaukset: Ei ole. Tapaat miehen jonka kanssa saat tyttären. Tapaat toisen mihen jolle saat toisen tyttären. Tapaat kolmannen miehen jolle saat kaksi poikaa. Naimisiin mene, mutta vasta vanhemmalla iällä (jäi epäselväksi kenen kanssa..)
Ajattelin että voihan vee.. en minä tuollaine horatsu ole!
Nykytilanne.
Reippaasti yli kymmenen vuotta on kulunut ennustuksesta.
Tapasin vähän ennustuksen jälkeen miehen, tulin raskaaksi, erosin miehestä jo raskaana ollessani ja esikoiseni. Tyttären.
Tulin raskaaksi toistamiseen, yhden illan jutusta, enkä raaskinut tehdä aborttia. Yhtä hyvin ajattelin pärjääväni kahden lapsen yh:na kuin yhdenkin.
Tapasin nykyisen miehni ja saimme kaksi poikaa.
Nyt olen lopen uupunut suhteesemme ja haaveilen eroavani. Josko löytäisin vielä joskus tosirakkauteni ja pääsisin vihillekin?
Sitten olisi jokaikinen ennustus käynyt toteen.
koita huvikses jos toimis? jatka vaikka tuosta esillä olevasta ennustajaeukkoketjusta ketkä jäi ilman vastausta?
raskaus ollakin vaikea, kun ensimmäinenkin oli lähes sietämätön, mutta siis minun ei pitänyt raskautua kuin joskus syksyllä aikaisintaan.
Että semmosta. Kai tämä sitten menee kesken, tai jotain.