Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huolimatta kaikista tutkimuksista mietin paivittain, olisiko kuitenkin pitanyt jatkaa 2-vuotiaan paivahoitoa edes osa-aikaisesti

Vierailija
25.07.2007 |

Lapsi on erittäin sosiaalinen ja on todella onnellinen, kun saa olla muiden lasten kanssa. Tuskin huomaakaan minua ja on paljon omatoimisempi ja iloisempi kuin kolmistaan minun ja vauvan kanssa. Minä epäilen vahvasti, että lapsi itse olisi mieluusti osan päivää tai muutamana päivänä viikossa hoidossa. Ei tätä täällä kuitenkaan kukaan usko, kun halutaan jääräpäisesti ajatella että 2-vuotiaat ei vielä kaipaa toisten lasten seuraa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomioisi minua eikä vauvaa, jos todella tuntisin että hän viihtyy muualla paremmin kuin kotonaan ja varsinkin muiden ihmisten seurassa :/

Vierailija
2/4 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 2kk vauva ja 2,5 v taapero.

JA VÄITÄN, että kaikista mielipiteistä/tutkimuksista huolimatta meidän 2,5 v:lle tekee hyvää käydä päiväkodissa 10pv/kk, vaikka itse olenkin vauvan kans kotona. Tosi innoissaan aina menee sinne. miksipä ei menisi, kun taatusti samanikäisiä leikkikavereita yms.? Viihtyy toki kotonakin ja touhutaan ja leikitään mitä vauvan hoidolta ehdin. Mutta minusta tuo pk verrattavissa johonkin kerhoon tms.

Meille ainakin tää homma sopinut tosi hyvin ja olen tyytyväinen että hoitopaikka pidettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä välillä miettinyt sitäkin, onko meissä vanhemmissa jotain vialla, kun täällä niin kovasti korostetaan sitä, ettei tuon ikäinen VOI haluta muuta kuin äidin seuraa.

Meidän lapsi on mielestäni paljon sosiaalisempi kuin moni ikäisensä. Hän on todella innoissaan, kun saa leikkiä muiden lasten kanssa ja hakee aktiivisesti kontaktia muihin lapsiin. Tuttavapiirissä on muutamia saman ikäisiä lapsia, jotka eivät vielä halua eivätkä osaa samalla tavalla leikkiä muiden lasten kanssa.

Yritän kai sanoa myös jotain sellaista, että ei se ole minulta mitään pois, että lapsi viihtyy hyvin muiden lasten kanssa.

ap

Vierailija
4/4 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun 2 vuotiaani on jatkanut päiväkodissa edelleen vaikka vauva on nyt 0,5 vuotta. Ei siellä tartte olla koko päivää taikka 5 päivänä/vko. MEidän poika on todella sosiaalinen, ollut jo ihan vauvasta. Hän hakee kontaktia ja luo leikkejä ihan missä vaan ja kenen kanssa vaan. Hän luottaa ihmisiin ja hänellä on hyvä perusturvallisuuden tunne. Ollaan paljon puistoissa ja kyllä hänen sosiaalisuutensa erottuu. Enkä todellakaan pidä tätä pahana asiana, vaan yritän tukea ja kannustaa, että säilyttäisi nämä ominaisuudet itsessään.