Ihanaa! Olen kuukauden päästä miehen ja lapsen kanssa
Kommentit (15)
kansan saisi laittaa vaihtoon. Missään muualla en ole kohdannut yhtä törkeitä rahastusyrityksiä ja pakkokauppausta. " where are you from?" " terve, terve, mitä kuuluu?" " this is best quality..."
Mä sekoon niiden paikallisten kanssa ja suostun vain ja ainoastaan menemään Turkkiin, jos voin pysyä 5-tähden hotellialueella koko viikon ja nauttia uima-altaasta ja ruuasta rauhassa...
Miehen kanssa kahdestaan (vauva masussa) :)
en itse Turkkiin lähtisi, enkä etenkään Alanyaan, ärsyttäviä ne paikalliset basaarit huijarimyyjineen, yök!
kreetalle!
Mukavaa lomaa kaikille!
On kuule käyty kolmesti ennekin, eikä vielä kertaakaan ole huijattu/ryöstetty/ripuloitu, tai mitään muutakaan.
Takuuvarmasti on ihana, lämmin, rentouttava viikko edessä :)
2
Finnmatkojen reissu, hotelli Fougere (jos oikein muistan).
Törkeän halvat matkat oli, 240e/nuppi.
Mukavaa lomaa!!
En, en vain itse pitänyt paikasta. Lähes jokaisella basaarimyyjällä tyttöystävä Suomessa, myivät kurjia kopiotuotteita, Aurinkomatkojen hotelli kurja torakoineen, en vain pitänyt.
jo kolmasti samassa mestassa, kyl sen jo yhdellä kertaa näkee, mut kukin tavallaan.
ja sehän nyt on ihan yleisesti tiedossa, että basaareissa myydään rihkamaa. Kyllähän sieltä putiikeista aitoakin saa, jos on valmis maksamaan...
2
ja hienosti meni matka.
Syötin lapsille maitohappotabuja koko reissun ajan ja aina ennen ruokailua hieroimme käsiin antibakt. käsigeeliä. Ei mitään ohgelmia.
NAUTIMME koko perhe auringosta, lämmöstä ja uimisesta. Hyvää matkaa!
Pari-kolme kertaa vuodessa kun tulee matkusteltua, niin välillä sitä sattuu samoihinkin paikkoihin.
2
ihan varmaan niin, jos sul olis varaa matkustella pari kolme kertaa vuodessa, niin et moiseen köyhälandiaan lähtis, tai sit olet kehveli.
jos haluat tietää: Viime syyskuussa Bulgariassa, maaliskuussa Egyptissä ja ensi kuussa sinne Turkkiin.
Halpismaitahan nuo ovat, ja halpismatkoja. Entä sitten?
Itse taidat vaan olla kateellinen, kun et kotosuomesta pääse irtaantumaan.
Joka tapauksessa, ap:lle kivat lomat :)
2
miksi olisin kateellinen, kun olen takuulla nähnyt maailmaa enemmän, kuin sinä=)Turkkia en suosittele kenellekään.
Olen käynyt turkissa vain kahdesti. Oli ennakkoluuloja, mutta olipa kyllä hyvä paikka! Siellä oli hyvää ruokaa ja ystävällinen palvelu. Kreikka on menettänyt hohtonsa, seillä kävin viisi kertaa. Teneriffa on nähty ja Keski-Euroopan maat. Kyllä tykkäsin Turkista. Kukaan ei liikoja tyrkyttänyt. Ankeempaa on Kreikassa jossa hyvä kun myyjää ei tarvi alkaa ettimään. Kyllä Turkki on vähintään samanlainen kuin kaikki Välimeren maat. Siellä on lisäksi siistiä. Enää en kyllä sinne mene, kun vastustan terrorismia ja siellähän sitä ikävä kyllä on. Nykyään lomailenkin vain kotimaassa. Ei jaksa innostua enää ulkomailla auringossa makoilu, mutta aikanaan se oli kivaa. Hyvää matkaa!