Kerro horoskooppimerkkisi, nouseva merkkisi, miehesi horoskooppimerkki ja nouseva merkki niin
kerron parisuhteestanne lyhyesti. Vastaan parille ekalle mutta joudun keskeyttämään jos pikkuinen herää päiväuniltaan.
Kommentit (19)
Sinä olet seikkailunhaluinen, räiskyvä persoona. Et niin romanttisen haikaileva kuin miehesi.
Miehesi on todella romanttinen, intohimoinen. Sinä olet enemmän jalat maan pinnassa ja saat arjen haltuusi vrt mieheesi. Miehesi kuitenkin rakastaa koko sydämestään perhettänne ja kotianne ja viihtyy kotona.
Räiskähtelevä suhde jossa välillä " puhdistetaan ilmaa" .
Ihan hyvältä vaikuttaa!
ap
nainen: skorpioni nouseva vaaka
mies: oinas nouseva kala
kolmonen. kiitos tulkinnastasi, aika hyvin tunnuit tietävän.
Voisitko kuitenkin vielä vähän täsmentää, tai kertoa lisää?
t. Oinas
Mistä sen nousevan merkin tietää? Linkki?
Vaikuttaa todella hyvältä! Rakkautta ensisilmäyksellä tai ainakin melkein?
Sinä omaat vilkkaan sielullisen/henkisen elämän ja pyrit koko ajan tietyllä tavalla tasapainoon. Se tasapaino onkin ikuinen projekti... miehesi saattaa joskus hankaloittaa tuota tasapainosi löytymistä vaikka onkin niin vilpitön ja ihana.
Miehessäsi on herkkä puoli joka erityisesti viehättää sinua. Tuo herkkä puoli esiintyy juuri rakkauselämässänne.
ap
kolmonen odottaa vielä lisää : ), pliis?
meillä on parhaillaan kriisi päällä ja tuli mieleen, jos tästä saisin jotain lisävalaisua.
Sinun paras ja voimakkain puolesi on rakkauselämä. Olet tunteellinen, rakkauden täyteinen ihminen. Paha sanoa miehestäsi kovin paljoa pelkän aurinkomerkin perusteella mutta suhteenne lienee vilpitön ja avoin. Haittaako miehesi menevyys suhdettanne (tämäkin kyllä riippuu nousevasta merkistä)?
ainakin mtv3 helmi-osiosta löytyy noita horoskoppimerkkejä, myös rakkaushoroskooppi syntymäaikojen perusteella jne. Kannattaa käydä siellä!
http: // www. mtv3. fi/ helmi2005/ kuudesaisti/ tahtikartta. shtml
tuossa linkki kiinnostuneille!
Nyt täytyy mennä! Kiitos, oli kivaa ajanvietettä tämä :)
Katsopas tuo linkki mtv3 helmi -osioon. Valitse sieltä " sinä ja rakastettusi"
Toivottavasti on apua!
ap
https:// www. astro. fi/ ilmaispalvelut/ rakkausmittari
Tuo on siis paljon parempi kuin tuo mtv3:n.
Nyt menen. Heippa!
ap
Totta joka sana aivan rakastumisesta ensi silmäyksellä alkaen! Tuo tasapainon etsiminen ilmenee mulla jonkinlaisena levottomuutena, uuden etsimisenä jossain määrin. Mutta suhde on ihana, hyvä ja tasapainoisen dynaaminen. Kiitos sulle ja hyvää kesän jatkoa!
kiva että tuollaisia saa ilmaiseksikin!
kolmosella on vain se ongelma, etten tiedä mihin kellonaikaan mieheni on syntynyt. Hän on sen sijaan kertonut minulle nousevan merkkinsä (joku ex oli sen hänelle laskenut ; )). Eli en saa tuota mittaria nyt tehtyä, kun pitäisi tietää tuo kellonaika.
Minä olen kaksoset, nouseva leijona
Mies on härkä, nouseva oinas
joo, tiedän... :) ei oo helppooo.
Olis kyllä mielenkiintosta todellakin tietää!
Jos on joku vauvakirja hyllyssä niin sieltäkin varmaan ilmennee, tai kastelusikasta tms.
mies on lomalla pojan kanssa. Ja anopille en tosiaan ala tämmöistä soittelemaan ; ). t. kolmonen
Minä: Oinas, nouseva Leijona
Mies: Rapu, nouseva Skorpioni