Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla työpaikkaa, josta ei aina pääse lähtemään kun vuoro loppuu?

Vierailija
25.07.2007 |

Itse joudun melkein joka viikko jäämään ylitöihin yhtenä tai kahtena päivänä. On pakko jäädä, sillä tilauksia on asiakkaille ja ne on pakko tehdä seuraavaksi päiväksi valmiiksi. Ei voida vastata, ei ole tehty, kun asiakas tulee niitä hakemaan. Niin, ja kukkakaupassa olen töissä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit valinnut ammatiksesi jonkin erikoisalan pikkuliikkeen niin pääsisit laskemaan sitä kassaa joka ikinen ilta...heti kun ne törpöt asiakkaat on saatu ovesta ulos!

Vierailija
42/49 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei voi puhua ylitöistä.

Kaikki työpäivät ovat keskimäärin 9-tuntisia vähintään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules nyt, kun ei se kassan työ ainakaan meidän kaupassa ole sitä että VAIN lasketaan kassa, on paljon muutakin mitä pitää tehdä kassan laskujen jälkeen. Eikä mielestäni ole kovin Fiksua vähätellä toisten ammatteja, vai onko SINUN työsi niin paljon arvokkaampaa kuin meidän?? Kukas sinua palvelisi ja kuuntelisi valituksia jos ei meitä myyjiä olisi?????

Vierailija
44/49 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuules nyt, kun ei se kassan työ ainakaan meidän kaupassa ole sitä että VAIN lasketaan kassa, on paljon muutakin mitä pitää tehdä kassan laskujen jälkeen. Eikä mielestäni ole kovin Fiksua vähätellä toisten ammatteja, vai onko SINUN työsi niin paljon arvokkaampaa kuin meidän?? Kukas sinua palvelisi ja kuuntelisi valituksia jos ei meitä myyjiä olisi?????

Olen itse myyjä. Minusta 10 ei tarkoittanut vähätellä, vaan vaan vertasi työnkuvia. Eiköhän se niputtanut yhteen nää myymälän loppurutiinit kassanlaskuksi. Suht vakioaika siihen joka ilta menee, hänellä voi venyä tuntejakin, meillä harvoin varttia pitempään.

Vaikka minulla kyllä on ammattiylpeyttä, niin silti hennon sanoa, että lastensuojenlualan ihmisenä kymppi taitaa tehdä vähän tärkeempää duunia kuin me ;-)

Vierailija
45/49 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan että esimiesasemassa ollessani niistä ei tullut koskaan loppua, olisi saanut tehdä ihan vuorokauden ympäri, toimenkuva oli niin laaja. Yleensä tein noin 10 tunnin päiviä, mutta lopetin muutaman vuoden jälkeen. Nyt työssäni on selviä sesonkja eli ylitöitä ajoittain joka päivä, ajoittain sitten taas teen hiukan lyhyempää päivää.

Vierailija
46/49 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolesta tunnista tuntiin, muutaman kerran-pari kuussa useamman tunnin. Vaikea kuvitella työtä, josta voisi aina lähteä minuutilleen.

Vierailija
47/49 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan olen ollut 1,5h työajan jälkeen, koska joku mamma on seonnut ja pitänyt saada hellästi ambulanssiin.

Kodinhoitaja

Vierailija
48/49 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan puljun kiinni klo 15, jos lasken kassaa tai teen ruokalistoja ja asiakas koputtelee ovelle kahvikupposen toivossa, niin tietenkin hän saa sen kupposen. Samalla soi puhelin ja saan ylimääräisen 30 hengen kahvituksen, ilomielin toimitan sen. Rahat firmalle, hyvä mieli minulle sekä asiakkaille.

Nämä ihmiset maksavat minun palkkani ja rakastan palvella heitä, haluan heidän parastaan.

t: ravitsemustyöntekijä suurtaloudessa

Vierailija
49/49 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaimmillaan +7-10h, kuten joku hoitaja aiemmin. Jos sijaista ei saada, tai saatu sijainen jättää tulematta, niin pakkohan on jonkun töihin jäädä.