G: Turhin ja pinnallisin ongelmasi tällä hetkellä?
Kommentit (15)
Ei ketään kivaa työkaveria paikalla ja yksin on tylsää mennä.
Oma äiti kuoli viime kesänä, siitäkin surutyö tekemättä, ja nyt sitten tämäkin vielä :`(
Voisin ottaa mitä tahansa naururyppyjä silmien tai suun ympärille, mutta en tällaista kauheaa äkäisen akan ryppyä! :(
Toivon kovasti, että se tulisi jo " pinnalliseksi" ja kuivuisi pois. Huomenna sen kanssa pitäisi kehdata vääntäytyä kyläänkin... kääk!
13, mulla ollut kolme viikkoa jo sellainen ihonalainen paise nenän vieressä, ei hievahda mihinkään. Mitenkähän sen sais pois? Vai liekö joku kasvain?
Nyt jo hermostuttaa mahdollinen sekstailu tulevaisuudessa, tuntuu etten millään kehtaisi ennenkuin ole laihduttanut n. 15 kg. :(
Itse en ole huomannut mitään,ja nyt olen miettinyt muutaman päivän et onko niitä irronnut vai ei ja jos on niin minkätakia ja missä ne on kun en ole huomannut. Omastamielestäni tukkani on nyt harvinaisenkin hyvässä kunnossa
Huomenna kampaaja-aika. Mitä mä teen tälle tukalle? Kotiäiti-lookista uskottavaksi bisnesnaiseksi :/
Kukaan muu ei kuulemma edes huomaa sitä paitsi minä. Ja sitten tympäisee kestopigmentoidut kulmat, en tykkää niistä ja odotan jo kuudetta vuotta että ne kuluis pois... ei vaan tapahdu mitään. Ja ylihuomenna ois kampaaja, hävettää mennä sinne kun se huomaa että oon värjäillyt hiuksiani itse vähän miten sattuu.
on kaksi päivää poissa??