Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~++~ PIKKUKAKKOSET vko 42 (13. - 19.10.2008) ~++~

13.10.2008 |

Viime viikon PLUSSAPINO!! Ihan vaan sen takia "plussapino", ku saatiin niin monta plussaa! Toivottavasti sama jatkuu tällä viikolla!! =)

http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Soffu ja Lisbet! Eli mulla on nyt sitten menossa 17/28 ja yk on 1. :-) Vitsit, mä oon nopee oppimaan! ;-)

Joo, ikä on numeroita vaan enkä ollenkaan toivoisi olevani nuorempi, sillä elän JUST NYT elämäni onnellisinta aikaa. Ihan oikeesti ei oo koskaan ollu näin hyvä ja seesteinen ja odottavainen olo, siis ylipäänsä koko elämän suhteen. Tapasin nykyisen mieheni keväällä 07 netin kautta ja viime helmikuussa kihlauduttiin ja elokuussa tanssittiin häitä. Sit siinä oli häämatka ja kun soitin gyne-aikaa niin meni todellakin lokakuulle ennenku sain ajan. Silloin harmitti, että miksen voinut jo ennen häitä varata sitä kierukanpoistoa vaan nyt jouduin ihan ylimääräisen kuukauden odottamaan! ... ihan niinku elämä olis yhdestä kuukaudesta kiinni... ;-) Mutta kyllä se tuntuu monella täällä palsalla olevan mielestä ollakin, koska sen niin helposti havaitsee, miten monet toivoisi, että "jos nyt tärppäisi, saisin heinäkuussa vauvan". Eli eletään just sitä nimenomaista kiertoa ja jo mietitään, että jos tärppää niin sitten milloin on laskettu aika.

Mä en oo ennen ovulaatioajankohtaa suuremmin miettinyt, mutta luettuani näitä tekstejä oon oivaltanut, että ehkä ne rintojen kipeytymiset ja muut oireet kierron puolivälissä on just sitä ovuloimista....

Mut hyvää viikonvaihdetta kaikille! Ens maanantaina palaan jälleen ja katsotaan sitten, onko taas tullut uusia plussanneita. Tää onkin tosi jännää, kun saa jännittää muiden plussia ja negoja. :-)

Vierailija
22/22 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOFFU: Onkos sulla menossa ens viikolla "piinaviikko"? Toivottavasti saatas taas yks plussaaja lisää!! =) PEUKKUJA!!

RITU-74: Ei sullakaan ole kauaa siihen "piinaviikkoon". Olet aikalailla mun kanssa samoilla kiertopäivillä menossa.

ON: Nyt on sitten mulla ollu ja menny ovisviikko. Eilen oli limat ja tunsin aamusta pariin otteeseen nappailua alavastsassa. Illalla sitten heiluteltiin peittoja, jotenka ei kai se auta ku oottaa nyt pari viikkoo ja sitten alkaa jännääminen, että onko meille tulossa heinäkuussa vauva!! =) Ollaan nyt heiluteltu peittoa kp 10, 13 ja 15, joten saa nähdä osuiko "napakymppiin" kertaakaan.

No joo, jospa menisin syöttämään pojan ja sitten alan pakkaileen sille kamppeet, ku äitini lupasi ottaa pojan hänen tarhaansa (on päiväkodissa töissä) pariksi tunniksi ja me aateltiin miehen kanssa lähtee jonnekin syömään rauhassa. NAMI! =)

Mutta palaillaan viimeistään ensi viikolla!!

PLUSSAA KAIKILLE!! =)

=) Lisbet, kp 16/27, yk 3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla