Mitä tilasitte/ajattelitte tilata H&M:n syyskuvastosta?
Itse vasta selasin kuvaston läpi, mutta eiköhän lapsille tule tilattua vaatteita ja itsellekin jotain kivaa...
Kommentit (11)
Turkoosin fleecetakin, mustan toppaliivin, alusvaatteita ja harmaan poolon.
Tytölle: kolmet collegehousut ja hupparin
Pojalle: kahdet colleget, neuleen, fleecetakin ja housut
itselle ruskean samettihameen ja valkoisen pooloneuleen.
Kahdelle tytölle hello citty vaatteita.
vauvalle bodyja ja parit housut, 2v:lle pitkähihaisia paitoja ja housuja kanssa. vihreitä, ruskeita, ehkä jotain violettia.
ja lisäksi 2v:lle se beavernylon-talvihaalari. sellainen oli viime talvenakin ja hyvin toimi. lapsi katsoi itse kuvastoa ja valitsi kirkkaanpunaisen.
enkä halua investoida kalliisiin housuihin. H&M:n suorat housut saavat kelvata töihin.
Tytölle (4v) tilasin mm. kolmet sammarit, niitä joissa on sydämenmuotoinen paikka polvessa. Meillä on niitä jo kolmet eriväriset (eri kokoja), ovat olleet kerrassaan mainiot housut!
tytölle tunikoja 3 kpl ja farkut sekä collegehousut
miehelle en löytänyt mitään kivaa enkä pojalle, ihan _järkyttäviä_ poikien vaatteet siellä tänä syksynä järestään. No oli siinä yhdet farkut hänellekin joo tosin mitkä tilasin.
tytölle
sammarit
collegehousut
pikkuhousuja
sukkiksia
ulkohousut
muutama paita
pojalle
sammarit
farkut
paita
collegehousut
miehelle
farkut
huppari
itselle
huppari
oloasu
kolmet housut
muutama paita
saan sen ilmaisen neulesetin. Tytölle hellokitty-tunika, parit leggingsit, myssy, rukkasia sekä pojalle myssy ja rukkasia.
ja vinkkinä muille normaalisti 42-44 koko oleville että BIB malliston L tai 44 koon vaatteet on usein sopivan pituisia ja istuu muita mallistoja paljon nätimmin.
Muistaakseni siellä oli ne lasten (poikien) vaatteet nyt kamalan rumia, en tykännyt mistään. Itselleni en koskaan osta mitään sieltä.
joka lähtee kouluun muutamia hello kitty vaatteita. Itse en osta sieltä vaatteita koskaan, kun laatu kehno. Lapselle joskus, kun käyttää niitä vain vähän aikaa. Kivoja tunikoita naisille siellä kuitenkin on.