Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette naisesta, joka juoksee maratoneja?

Vierailija
22.07.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä itselläni ei tässä elämäntilanteessa ole kerta kaikkiaan niin paljon aikaa, että voisin treenata maratonille. Käyn kyllä lenkillä useamman kerran viikossa mutten uskalla vielä maratonille lähteä. Haaveissa se on, sitten jonkun vuoden päästä!

Vierailija
2/8 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pinnallisesti ajattelee niin tavallaan hän pilasi sillä kroppansa, mutta silti mielestäni ihailtavaa että on niin kova tavoite ja vielä saavuttaa sen kunnialla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tiedä, onko mulla koskaan enää tarpeeksi aikaa treenata, sillä en ole oikeasti juoksijatyyppiä, siis lahjakas. Kuvittelen, että lahjakas juoksija pystyy siihen vähemmällä treenillä -> jää aikaa työlle/perheelle

Vierailija
4/8 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkus fitness tai bodarinaiset just musta vastenmielisiä, tehorusketuksineen ja voimakkaine meikkeineen.

Vierailija
5/8 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en koskaan pystyisi tuohon. Ei ole aikaa eikä kuntoa. Lisäksi juokseminen on minusta tylsää. Ajattelen salaa, että kaikki juoksijat ovat jotenkin hitaita ja tylsämielisiä. Tiedän, ettei se ole totta, se on vain minun tapani tuntea edes jonkinlaista oikeutusta laiskalle sohvaperunaelämälleni. :-D

Vierailija
6/8 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, sinusta lihaksikkaan ja muodottomat naiset ovat kauniita. Minusta eivät. Bodarit ovat mielestäni erittäin rumia, mutta aivan yhtä kauheita ovat huippu-urheilijat joilla ei ole naisellisia muotoja.

Kai kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseensä?

Vierailija
7/8 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään ei ole oikeutta omaan mielipiteeseen. ;)

Vierailija
8/8 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 - 20 km:n lenkkeilijät tuntuvat jotenkin " täysipäisemmiltä" . Itse en lenkkeile, muuta liikuntaa harrastan kyllä säännöllisesti.