Naapurin komentti närkästyttää!
Näin naapurin rouvan, ikäiseni hiukan alle 30v. 4 lapsen äiti, tuossa pihalla. Jutelimme ja hän sanoi: " Onkos teille kolmas tulossa?" . Minä olin, " Ai kuinka niin?" . " No näyttäs vähän siltä" ja katsoi vatsaani. Olen laihtunut kakkosen jälkeen n. 10kg, useat tutut ovat kuluneen vuoden aikana huomioineet , kun olen hoikistunut, painoindeksini on 23 hutikoilla. Vaikkakin painoni onkin ok, niin vyötärö mittani ylittää sen sallitun, olen ollut aina " pömppö vatsainen" ja se ylimääräinen mitä minulla on, on siinä vatsan kohdalla, enkä ole vatsalihaksiakaan treenannu. Itse olen kyllä ihan ok tyytyväinen kroppaani ja moni muukin on. Närkästyin naapurin kommentista, itse en kommentoi kenenkään vatsaa, ennen kuin olen 100% varmaa tapauksesta, ettei juurikin satu tälläisia kiusallisia tilanteita. Muutenkin jätän vatsojen " arvostelut" vähemmälle, koska se ei ole mielestäni tarpeellista.
Kommentit (7)
Ensinnäkin, vatsasi on pömppö ja tiedostat sen itsekin. Olisi epäkohteliasta huomauttaa esim. että taidat olla vähän lihonut kun vatsa tuolla tavalla pömpöttää, mutta ei ole epäkohteliasta veikata raskautta jos vatsa kerran näyttää juuri siltä. Toiseksi, kyllä se on naapurin rouva jota tämä varmasti enemmän vaivaa, vaikka ei ollutkaan epäkohtelias niin hieman ajattelematon kommentti kuitenkin.
Kommentoin naapurin mahaa viime kesänä ja kielsi olevansa raskaana ja sai lapsen kolmen kuukauden kuluttua sanomisestani.
Tällaistakin sattuu
Minä idiootti menin kourimaan puolitutun vatsaa kassajonossa ja sanoin, että: " Voi ihanaa, teille on tulossa pikkuinen" . Nainen ärähti, että tuli jo puoli vuotta sitten ja minun teki mieli tukehduttaa itseni muovipussiin. :(
160/54
Pari kertaa tullut samanlaista kommenttia, ja mä vielä kärsin lapsettomuudesta, niin että tosi kiva!
Otan ihan huumorilla ja sanon, että rehellistä läskiä kaikki.
En todellakaan jaksa loukkaantua.
Älä ota itseesi tuollaisen nolon kommentteja.