Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pph ja tiedän,

Vierailija
22.07.2007 |

että lapselle parempi olla vaikka isän kanssa kotona kun äiti baarissa vs 10/vrk hoidossa kun vanhemmat töissä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä ainakin jo työpäiv' on 8 tuntia. Sen lisäksi on kuljettava työmatkat, joihin hoitopaikkakierroksineen menee noin 45 minuuttia aamuin illoin. Alle 9 tunnin ei päästä millään! Ja aika usein menee lähemmäs kymmentä, etenkin talvella, jos on auton raaputtelua ja pukemista enemmän.

Vierailija
2/9 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jostain syystä sanomasi ei auennut minulle lainkaan...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 päivää hoidossa, yhteensä 50 tuntia. Todella pitkääpäivää :(

Vierailija
4/9 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten olen ehdottomasti samaa mieltä..

-2-

Vierailija
5/9 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki 10h/vrk hoidossa on uhka lapsi-vanhempisuhteelle.

Vierailija
6/9 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttökavereiden kanssa (ryyppäämässä). Lapset aina turvallisessa hoidossa. Mielummin näin kuin että vieras hoitaisi heitä joka päivä 10h.

Vierailija
7/9 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärrä.

Toisessa on kysymys elannon hankkimisesta perheelle ja toisessa siitä, että äiti käy huvittelemassa.

Toisessa tapauksessa lapsi on hoidossa 10h/pvä ja 5 pv viikossa. Ja toinen ilmeisesti satunnainen äidin baarireissu, jolloin lasta hoitaa isä.

Työssäkäyvän tapaus on mielestäni ihan normaalitilanne, jos äiti käy kokopäivätöissä. Ja sitten ap vertaa sitä johonkin äidin satunnaiseen kapakkakäyntiin ja viisaana toteaa jälkimmäisen olevan parempi?!

Jotenkin mä nyt en ymmärrä tuota vastakkainasettelua?

Vierailija
8/9 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitien biletys kiellettyjenlistalla mut sit käytetään subjektiivista päivähoitoa ja tosi pitkää hoitopäivää.

Vierailija
9/9 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko kaikki nämä pitkien hoitopäivien kauhistelijat työttömiä? Kyllä 9-10 tuntia on ihan normaali hoitopäivä, jos vanhemmat ovat kokopäivätöissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi