Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy jotain

Vierailija
22.07.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

42

Vierailija
2/10 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidetaan ymmärtää toisiamme. :)

Montako lasta sulla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta, pieniä vielä, 3-vuotias ja 8kk

Vierailija
4/10 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että pakko täällä on olla edes joku joka ymmärtää :)

Montako lasta itelläsi?

Niin, ja 3 ei ollut Ap, oli vaan ihan pakko vastata

Vierailija
5/10 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin lähes tauotta, kaiken minkä käsiini sain, siitä lähtien kun opin lukemaan. Jopa maitopurkkien tuoteselosteet yms.

Sitten kun esikoinen syntyi yli 7 vuotta sitten, en ole saanut luetuksi juuri mitään. Se on harmittanut tosi kovasti, mutta en vain ole saanut keskityttyä lukemiseen. Nyt tänä kesänä luin kokonaisen kirjan (Anja Snellmanin Lemmikkikaupan tytöt) ja sitten päälle vielä pari viime vuosina kesken jäänyttä kirjaa loppuun. Jospa se tästä taas lähtisi!

Vierailija
6/10 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosella siis (ja 4 ja 7).

Lapset on 7, 5 ja 2v.

Vierailija
7/10 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) panopupu

b) kissantassu

c) koiranputki

Vierailija
8/10 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös lapsena ja nuorena luin ihan järjettömästi. Enkä yksinkertaisesti pystynyt ymmärtämään, että on ihmisiä, jotka eivät lue ollenkaan. En vaan voinut käsittää, mitä ihmettä ne sitten oikein tekee..

Nyt aikuisena, ainakin lasten saannin jälkeen, lukeminen on vähän kausittaista, voi mennä pitkän aikaa (tai no KUUKAUSIA) lukematta, vähän jotain lehtiä selaillen, ja sitten taas ahmin kirjoja hullun lailla.

Nyt on taas lukemiskausi päällä, ja olen nyt innostunut raahaamaan tuosta läheiseltä kirpparilta kirjoja kotiin, ja alkaa jo tulla säilytysongelmia, kun yhdestäkään en kuitenkaan raaski luopua.. Täytyy varmaan taas tyytyä kirjastoon :)

Vierailija
9/10 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissantassu

Vierailija
10/10 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, että täältä löytyy muitakin kirjahulluja!

Vaikka en mä nyt mitään " korkeakirjallisuutta" juurikaan lue, enemmän viihtellistä, mutta ei nyt ihan Herttasarjaa kuitenkaan..:) Eli oikeastaan kaikkea siitä Dostojevskin ja Harlekiinien välimaastosta.

Vaikka olen kyllä noita venäl. klassikoitakin kahlannut läpi, vieläpä vapaaehtoisesti (tai ainakin melkein vapaaehtoisesti, kun ei mitään muutakaan luettavaa löytynyt), jopa Shakespearen näytelmiä alkuperäisellä, vanhahtavalla engl. kielellä, mutta tuo oli lähinnä opiskeluun liittyvää (ja pakollista..)

Jossain vaiheessa innostuin elämäkerroista hirveästi, ja luin ihan kaikenlaisten ihmisten elämäkertoja, esim. Greta Garbo -kirjan luin moneen kertaan, vaikka en vieläkään ole yhtään Garbo elokuvaa katsonut..