Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Outoja asioita raskaudessasi. Miten asiat muuttuivat raskauden aikana, ruokahalu, allergiat, himojen kohteet...

Vierailija
22.07.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ripulin jo yhdestä ruispalasta.

Vierailija
2/9 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ne maistu oikein vieläkään vaikka lapsi syntyi jo vuosi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

allergiat eivät vaivanneet. Lähtivät vuodeksi pois kokonaan. Iho oli täydellinen, hiukset kiilsivät.

Mikään rasvanen tai vastaavasti makea ei kelvannut, hapan oli pop muutenkin.

Mustaherukkamehu, sitä olisin voinut lipittää tosin päivästä toiseen (ei sokeria siinä)

Vierailija
4/9 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

allergiat eivät vaivanneet. Lähtivät vuodeksi pois kokonaan. Iho oli täydellinen, hiukset kiilsivät.

Mikään rasvanen tai vastaavasti makea ei kelvannut, hapan oli pop muutenkin.

Mustaherukkamehu, sitä olisin voinut lipittää tosin päivästä toiseen (ei sokeria siinä)

Vierailija
5/9 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain teki mieli melko tiheään, lähinnä himoitsin hedelmiä ja marjoja. Jääkaapin oven narahtaessa minäkin löysin paikalle aina, jos joku muu oli välipalaa etsimässä. Entisistä tavoista kahvi alkoi ällöttää, samoin rasvaiset ruoat, erityisesti munkin haju. Tupakka jäi helposti pois, ja jäikin pysyvästi.

Ihon tunto, varsinkin vatsan alueelta herkistyi. Vaatteiden suhteen olin tosi kranttu.

Vierailija
6/9 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jotain teki mieli melko tiheään, lähinnä himoitsin hedelmiä ja marjoja. Jääkaapin oven narahtaessa minäkin löysin paikalle aina, jos joku muu oli välipalaa etsimässä. Entisistä tavoista kahvi alkoi ällöttää, samoin rasvaiset ruoat, erityisesti munkin haju. Tupakka jäi helposti pois, ja jäikin pysyvästi.

Ihon tunto, varsinkin vatsan alueelta herkistyi. Vaatteiden suhteen olin tosi kranttu.

Vierailija
7/9 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en myöskään voinut syödä roskaruokaa laisinkaan, majoneesi oli ihan topten yök. Tosin en noita syö paljon muutenkaan, mutta tuli vaan mieleeni, kun siitä arvasin olevani raskaana, kun hampurilainen maistui niin pahalta ;)

Vierailija
8/9 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kestänyt tämän kesän helposti ilman allergialääkkeitä, aiempina kesinä allergiaoireet ovat olleet pahoja.

Alkuraskaudesta en voinut sietää jauheliharuokia. Nyt ällöttää jotkut tietyt einekset. Suklaata tekee mieli päivittäin...

Vierailija
9/9 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän taitaa olla todella yleistä, mutta ennen raskautta kahvi oli mun lempijuoma ja join sitten kuppikaupalla päivässä. Ajattelin, että tuskin raskaus sitä muuttaa, mutta nykyään raskaana ollessa en siedä kahvia juuri ollenkaan. Miten se voikin maistua niin pahalta?

Samoin on käynyt liharuuille. Aiempina kesinä oon grillannu jos minkälaísta lihaa, tänä vuonna en oo ainuttakaan grillipihviä tai makkaraa maistanut. Kammottaa ajatuskin.