Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3- ja 5-vuotiaiden lääkärileikit. Hitsi, kun mua sapettaa, kun nuo leikkivät

Vierailija
12.10.2008 |

tosi usein lääkärileikkiä keskenään. Annatteko leikkiä vai puututteko näihin leikkeihin, jos on vähän muutakin kipeenä kuin kyynärpää...? Olen tietysti tiukkapipo, kun mua häiritsee, mutta kertokaa, miten te suhtaudutte?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisarusten lääkärileikeissä näet jotain outoa. eiköhän ne oudot ajatukset tässä tapauksessa ole sun päässä ei niissä leikeissä.

Vierailija
2/9 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan oikein ole kiva leikki mun mielestä =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuotiaat sisarukset ei todellakaan näe asiassa mitään seksuaalista eivät edes tajua semmosia asioita vielä. tottakai pitää opettaa että sedän kanssa ei tuommosia leikitä, mutta sisarukset keskenään eivät osaa noin pieninä piilotella just vaikka pyllyjä toisiltaan. ihan oikeesti, ylihysteeriseks ei pidä ruveta

Vierailija
4/9 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisuvatko housut? Työntävätkö jotain sisään?

Vierailija
5/9 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos housuja riisutaan niin sitten on ehkä syytä puuttua asiaan

Vierailija
6/9 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaan menee mun mielestä raja. Jos tutkitaan peppua vaikka silittämällä housun päältä, niin ei mitään ongelmaa. Jos taas ottavat housut pois ja vaikkapa "mittaavat kuumetta", niin on aihetta puuttua.

Asioista täytyy voida puhua niiden oikeilla nimillä, jotta edes tiedetään mistä puhutaan!

T:7

Vierailija
7/9 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja isompaa "hävettää", heitä ei saa katsoa! Halusin vaan tietää, missä se raja kulkee. Mikä siis kuuluu "leikkiin".

Vierailija
8/9 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät lääkäriä leikkiessä toistensa peppuihin koske, mutta joskus muuten innostuivat koskemaan esim. kylvyssä toistensa peppuun tai pippeliin ja sen olen kieltänyt. Meidän pojat on jo 5-v ja 7-v ja tämän ikäisten ei kyllä mielestäni tarvitse koskea. Tosin meillä se oli sellainen ohi menevä villitys, kun olivat nuorempia.

Vierailija
9/9 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään tarvitse antaa koskea "uikkarialueelle". Eli se on jokaisen oman päätäntävallan alue.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme