Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaas nyt av-mammat, miksi tuttu mies, jonka kanssa joskus ollut aika heviäkin flirttiä

Vierailija
21.07.2007 |

nyt erottuani (vuosi sitten) soittelee silloin tällöin, ehkä pari kertaa kuussa, mutta ei suoraan sano, että haluaisi nähdä?

Soittelee pitkiäkin puheluita, lopettaessaan sanoo " palataan" , sitten menee taas pari viikkoa tai enemmänkin ja soittaa taas.

Itse ehdotin kerran siiderillä käyntiä, ja meidän piti mennäkin, mutta sitten hän " ei päässytkään" . Soitti sitten taas parin viikon kuluttua.

Mies asuu yksin ja on sinkku (tiedän missä asuu ja olen joskus vuosia sitten käynyt kylässä), tästä olen satavarma, koska puhumme usein jonkun tapaamisesta, treffeistä yms.

Mitä hän minusta haluaa? vai haluaako mitään

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän voi olla yksinäinen vaikka olis kavereita niin tosi ystävä puuttuu... :)

Vierailija
2/6 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimessa kyllä flirttailee, eikä tuo livenäkään mitenkään ujo ole.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut kuin ehkä satunnaisesta suhteesta (tai siis kertapanosta - ei halua mitään riippaa). Ei sitten halua riskeerata kaveruuttanne pelkän panon vuoksi.

Vierailija
4/6 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on paljonkin mies kavereita jotka puhuu mulle asioitaan mitä miesten kanssa ei kaveriporukassa voi puhua... miesten ja naisten välillä on aina flirttiä... ei sitä tartte pelätä...

jos olet miehestä kiinnostunut niin anna palaa ja ajan viedä!

Vierailija
5/6 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap, joka haluaisi kokeilla, tulisiko jutusta mitään, nyt kun ollaan molemmat vapaita

Vierailija
6/6 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos olet kiinnostunut niin ehdota uutta tapaamista... voihan se olla että herra haluaa edetä hitaasti jos on polttanut siipensä ?

onne yritykseen! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän