Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NÄINKÖ? Nuorena voi syödä kuin hevonen, mutta sitten yhtäkkiä alkaakin lihota ja ruokatapoja ei pysty muuttamaan?

Vierailija
21.07.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen paino oli 10 vuotta 54 kg

3-kymppisten jälkeen paino asettui vuodessa parissa 62 kg:hen.

Elintavat samat

lapset olin tehnyt alle 30 v ja raskausajoilla ei ollut vaikutusta normaalitilan painoon.

Vierailija
2/5 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen, painanut saman verran +/- 2kg 16-vuotiaasta asti (raskaus- ja vauvavuotta) lukuunottamatta. Syön paljon tavallista ruokaa, mutta herkkuja kohtuudella, kuitenkin useamman kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin yhdellä edellisellä, koska haluaisin pudottaa muutaman kilon 55 kiloon, mutta ei lähde millään. Olen tullut siihen tulokseen, että pakko alkaa harrastamaan himoliikuntaa, juoksulenkille vaan. Ja olen tosi pieniruokainen, joten en kyllä tajuu miksei kilot karise. Kaksikymppisenä oli niin helppo laihduttaa, mutta nyt on kyllä tuskaisaa.

Vierailija
4/5 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakaan. Samat 53-56kg olen painanut koko ikäni (nyt 37v). Ja syön herkkujakin huoleti.

Vierailija
5/5 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytän ainakin yhtä hyvältä kuin 10v sitten. Eilen olin viettämässä kaverin polttareita ja sain miehiltä ihania kohteliaisuuksia. Minulla on aikuisen naisen aivot ja nuorennaisen vartalo :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi