Lue keskustelun säännöt.
Onko nyt vauvabuumi? Vai tuntuuko vaan siltä?
21.07.2007 |
Itselläni lapset tehty mutta tuntuu että nyt niin nuoret kuin " vanhatkin" saa lapsia ja moni tuntuu nyt tehtailevan iltatähteään.
Toisaalta tuntuu että nyt myös erotaan aika paljon.
Näin siis minun lähipiirissä. Pitkään oli ns tasaisempi kausi mielestäni.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse ainakin olen huomannut, että vauvakuumeisena ainakin huomaa hetkessä, et joka toisella vastaantulevalla on vauvamaha :)