Näkijä vastaa kahteen ensimmäiseen kysymykseen.
Kommentit (17)
Miehen pitäisi hoitaa itseään paremmin.
Syntyykö sukuumme lapsi lähellä laskettua aikaa? Ennen vai jälkeen? (tärkeää, koska esikoisen hoitajalla pitkä matka, useita satoja kilometrejä). Onnistunko uudessa pestissäni?
KIITOS!
Jokin asia tuo sinulle suurta iloa.
oma sairaus on vain rajoittanut tätä. En usko että ristiriidat johtuvat rahasta, ainakaan minun puolelta...
Hyvää kesän jatkoa sinulle ja kiitos!
t. 2
Meneenkö siis kaikki suunnitelmien mukaan synnytyksessä vai työhommassa? Millaisia suunnitelmia tarkoitat työhommassa (karmallisia, jos niin millaisia ne ovat?)
ysi kiittää
Synnytystä tarkoitin. Tulet onnistumaan pestissäsi. Pieni vastoinkäyminen, mutta selviät siitä työllä.
Kovalla tahdolla ja tekemisellä asiat järjestyvät.
Etsi jotakin virikettä itsellesi sellaista josta pidät. Luonto, kirjat. Sinulla on paljon huolia. Rahaa tulet kyllä saamaan tasaisesti ja ylöspäin.
onko mies suhteessa ihan 100% mukana? Kiitos!
Ja jos näet lasten ammatteja nekin kiinnostaa koska pelkään, että valitsevat sellaiset joista äiti saa sydämentykytystä... : )
Kiitos sinulle vielä jos viitsit!
t. 2
Se tekee hyvää koko perheelle! Teillä on ollut kiireitä. PYSÄHTYKÄÄ! Näen kolmannen lapsen 1,5 vuoden sisällä.
Lapsenne tarvitsevat teitä. Näen pientä ongelmaa kolmannessa, mutta jos haluatte niin saatte. Onko jokin merkkipäivä tulossa?
ovatko äitini ja sisareni oikeassa mieheni suhteen?
Välillä tuntuu että hyvä näin ja välillä kaipaan muuta. Onko mieheni uskollinen minulle?
Miltä tuleva syksy näyttää? Muutoksia?
Miltä minun elämä näyttää tästä eteenpäin? Saanko töitä ja milloin? Muutto edessä?
t. epätoivoinen
Lapset ovat terveitä, mutta tarvitsevat nyt erityistä huolenpitoa. Koettakaa rentoutua perheen kanssa. Sitä tarvitsette.