Onko toistuva suuteleminen niin pahaa pettämistä, että pitää ottaa ero?
Kommentit (11)
Herää epäilys, että onko suuteleminne koko totuus?
Itse en hyväksyisi tuollaista missään tapauksessa. Ja toistuvaa vielä. Juttele miehesi kanssa ennen eropäätöstä.
eikä minusta seksin harrastaminen vieraan kanssa ole myöskään sellainen teko josta seuraa automaattisesti ero. Asioista pitää keskustella.
Jos toinen toistuvasti pettää, eli tekee jotain joka on sovittu muitten kanssa kiellettynä asiana niin kyllähän siitä pitää miettiä että voidaanko sopia uudestaan sääntöjä.
Ei toista voi yksipuolisestikaan sitoa ihan kaikkeen; esim. mustasukkasena kieltää toista juttelemasta, katsomasta pitkään jne.
Jos suhteessa ei voida noudattaa sääntöjä niin tarttee miettiä siihen parannuksia tai vaikka erota niin molemmat voi etsiä semmosen ihmisen jonka kanssa eläminen olisi helpompaa.
puolen vuoden sisällä kolmea vierasta miestä. Eikä mitään pikkupusuja, vaan
oikeen kiihkeitä sessioita. Kaikki jutut tosin jäi siihen (no, yhden kans ollaan
oltu yhteydessä, mut se on toinen juttu..)
En todellakaan halua erota miehestäni. Meillä menee ihan hyvin.
Mulla on vaan jonkinlainen "ikäkriisi" menossa, et haluun jotain jännitystä
elämääni. Toivottavasti tämä menee ohi.
Vastaukseni on siis EI.
puolen vuoden sisällä kolmea vierasta miestä. Eikä mitään pikkupusuja, vaan
oikeen kiihkeitä sessioita. Kaikki jutut tosin jäi siihen (no, yhden kans ollaan
oltu yhteydessä, mut se on toinen juttu..)
En todellakaan halua erota miehestäni. Meillä menee ihan hyvin.
Mulla on vaan jonkinlainen "ikäkriisi" menossa, et haluun jotain jännitystä
elämääni. Toivottavasti tämä menee ohi.Vastaukseni on siis EI.
Mulle pahempaa pettämistä olisi sellainen, että miehellä ois pitkä (henkinen) suhde jonkun naisen kanssa, ja että jopa olisi rakastunut johonkuhun toiseen. Silloin olisi kyllä aikalisän paikka, ja pitäisi miettiä, minne suhteessa ollaan matkalla.
Suutelulla ja seksillä ei sen sijaan ole (välttämättä) mitään tekemistä tunteiden kanssa, ja antaisin kyllä täysin satunnaisen yhdenyönjutun anteeksi.
Kannattaa miettiä, mitä suhteessa on sovittu "pettämiseksi". Sen pohjalta sitten.
enemmän olisi huolissani toistuvasta epäsopivasta käytöksestä. Ts. yhden mokan voisi hyväksyä, ei jatkuvaa mokailua
Ei seksikään ole pettämistä, jos näin on puolisoiden kesken sovittu.
Se riippuu siitä miten olette sopineet. Mikä on teidän suhteessanne "niin pahaa pettämistä, että pitää erota"? Itse en hyväksyisi jatkuvana käytöksenä tuollaista.
Loukkaako se sinua? Jos loukkaa niin eihän tuo vetele.