Ihan haaleva viiva??
Moi!
Teinpä tuossa eilen raskaustestin, merkiltään Aconin Early Detection, 10 mlU/ml, eli herkän.. Kattelin siinä tulosta sivusilmällä ja en huomannu mitään erikoista. Lähin siinä kauppaa ja unohin testin ihan tyystin B-)
Kaupasta ku palasin niin muistin testin ja olin nakkaamassa sitä roskiin MUTTA huomasin siinä ihan hailakan viivan, piti tarkistaa mieheltäkin että näkeekö se :p ja näkihän se.. Vertasin sitä uuteenki "ei tekemättömään" testiin ja viiva siinä oli.. mutta tosi haalia..
Kysymys siis onkin että voiko se vaikuttaa että testi oli lojunu siinä about parisen tuntia ja näyttää sen takia sitä viivaa.. ?:|
Vai voinko olla raskaana, viime vuoto oli 5-9.4.. että voiko testi vielä etes näyttää jos on käyny nuin... hyvin :x
Kommentit (2)
Kuinka pitkä sun kierto on normaalisti? Tai tiedätkö milloin oli ovulaatio? Jos ed. menkat on alkaneet 5.4. niin sehän tarkoittaisi että jos olisit raskaana, niin olisit jo raskausviikolla 6+3 ja kyllä silloin pitäisi jo tulla vahva viiva testiin?
Mulla tapahtu sama juttu tänään! Itseasiassa ihan äsken!
Tein testin reilu tunti sitten ja nyt näkyy haalea viiva! Olen kyllä kuullut, että tuo olis noissa Aconeissa aika yleistä ja olikohan niin, että toisilla se ei tarkota yhtään mitään ja toisilla taas tulee plussa pari päivän päästä. Korjatkaa joku, jos meni ihan metsään :D
Mutta ilmeisestikkään siihen ei kannata luottaa, ohjeessakin sanotaan, että 10minuutin jälkeen tulos ei ole enää oikea.
Ei muuta kuin uutta testiä tekemään parin päivän päästä:)!
Kitteni