Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI saan ihmetteleviä katseita kohdalleni niin nuorilta kuin vanhoiltakin:

Vierailija
19.07.2007 |

olen 26 vuotias kolmen lapsen (9kk-4v) äiti.. ja näytän ehkä pienuuteni takia noin 23 vuotiaalta....

mitähän ihmiset ajattelevat minusta? alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään ne katseet... ajoittain katson vain takaisin ylpeyden tunteen kuohahtaessa sisimmässäni (" olen kuitenkin vastuuni tunteva äiti ja minulla kolme ihanaa lasta.. ja noilla ei kai sitäkään" jne) mutta välillä niiiiiiiiin tympäsee..!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta parempi näin päin.

Vierailija
2/19 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupsahdanko minäkin neljässä vuodessa niin paljon, ettei kukaan enää ihmettele vaikka minulla on kolme tai enemmän lapsia?

(ap)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun ei tipu silmät päästä..

No eipä tuo varmaan ihme ole kun olen vasta 18vuotias ja kolmen lapsen äiti:)

Kyllä se välillä ärsyttää mutta monesti tunnen myös ylpeyttä

siitä kuinka hyvin olen jaksanut hoitaa lapseni.

Pää pystyyn ja pidä lippu korkealla!!=)

Vierailija
4/19 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tunnet itse olevasi vielä liian nuori?

Vierailija
5/19 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 31v kolmen lapsen äiti. Eräs tuttavani on 25 ja hänellä on 5 lasta, arvaa katsotaanko häntä!???

Vierailija
6/19 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistyksiä, tatuointeja, teini vaatteet tai jotku 70-luvun vermeet, tukka värjätty järkyksi, likainen. nuhjuinen, tupakoiva jne.

Vierailija
7/19 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä vastakin eräs nuori, ehkä ikäiseni, istui poikakaverinsa kanssa junttiautossa ja pudisteli päätään ja molemmat vahtas minua! uskomatonta miten törkeää mielestäni! ??

ehkä hän ei vain voisi itselleen kuvitella samaa tilannetta, mutta silti tommoinen vahtaaminen ja töllääminen LOUKKAA!

älkää ihmiset täällä koskaan mollatko ketään noin! vaikka ois viistoista lasta! ei se teidän asia ole, se on kaikkien oma asia.

Ennakkoluulot ovat kamalia, jos ne vielä NÄKYVÄT toisen ihmisen silmistä!

Vierailija
8/19 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnnän kaksosten rattaissa tätä 2,5 vuotiasta ja 9kk:sta, nelivuotias kävelee rinnalla pinkki aurinkohattu päässään.. itselläni ihan tavalliset vaatteet: kapealahkeiset mustat farkut, vihreä pitkä paita. Ei sen kummempaa.. tummat pitkät hiukset ja vihreät silmät! ;D

Vierailija
9/19 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta johtuuko sitten siitä, että kuljen lähes aina tuulipuku päällä(en nyt näin kesällä sentään...), tukka ponnarilla, ei meikkiä ja isolla hienolla autolla. Eli luullaanko mua sitten vaan paljon vanhemmaksi mitä olen??=(

Vierailija
10/19 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se niin kauhean tavallista ole, tulee kyllä välillä itsekin tuijotettua jos näen vastaavaa. Mutta ei se välttämättä aina pahantahtoista ole, itse mietin monesti kuinka ihminen jaksaa usean pienen kanssa, miten täytyy olla kärsivällinen ja lapsirakas ihminen kun näyttää noin mukavalta perheeltä, tai miten äitikin on monesta lapsesta huolimatta itsekin hyvässä kunnossa.

Minä luulin ennen että ihmiset tuojottavat ainoastaan pahantahtoisuuttaan. Ei se niin ole!

Vierailija
11/19 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin tuijotetaan ja tiedän syynkin. Minua luullaan teiniäidiksi, vaikka olen 27 v. ja poika reilun vuoden.

Joskus vanhemmat naiset ovat tulleet jopa juttelemaan tyyliin, oletpa sinä nuori äiti yms. ja siinä tilanteessa olen tietenkin korjannut luulon. Ja he ovat sitten olleet ihan ihmeissään.

Mutta on se ärsyttävää, kun saa alentuvaa kohtelua vain sillä perusteella, että luullaan teiniäidiksi ja kun ikä tulee ilmi, niin kohtelukin on sitten taas aivan toista luokkaa.

Ulkonäkö pettää ilmeisesti. Olen pienikokoinen, 150 cm ja 42 kg,siro yms. En pukeudu teinivaatteisiin, mutta en vanhahtavastikaan, vaan nuorekkaasti ikäni mukaan.

Ihan turhaan ihmiset aliarvioivat minua nuoren ulkonäön perusteella. Hyvä ja vastuuntoinen naimisissa oleva äiti olen. Minkä minä sille voin, että en ole rupsahtanut mamma- lookiin? :D

Vierailija
12/19 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kaksi on jokin ihme rajapyykki, että jos sen yli on lapsia, ja äiti näyttää nuorelta, on jotain aivan käsittämätöntä!! jotain yliluonnollista kai! että siis " on halunnut enemmän kuin kaksi lasta ja vaikka kaksi ensimmäistä on tyttö ja poika" = ei olisi ollut siinäkään syytä tehä lisää!

veikkaan, että nuo on pointteja, vai mitä ootte muut mieltä???

Vierailija
13/19 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen kai tosi pienen näköinen, koska naamani on aika kapea :) vaikka pituutta " jopa" 163cm.. 53kg painan.. ja pukeudun samoin -en teinimäisesti- vaan ihan ikäni mukaan, vaatteisiin, joissa viihdyn: ja farkut ovat vain kivat.. olen myös aika urheilullinen.... ehkä kaikki tuo ja kolme lasta on jotain ihan käsittämöntä.

Silti ärsyttää.

Vierailija
14/19 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen pienen vauvan äiti, 19 vuotias ja näytän 15 vuotiaalta, kuulemma.

Vierailija
15/19 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään ihmettele, että katotaan pitkään ja säälien.

Vierailija
16/19 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista odottaessa olin 27v ja kuulin neljä kertaa raskauden aikana ihmettelyä, miten nuori äiti. Enkä edes pukeudu teinisti.

Vierailija
17/19 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi, että onpas hyvin hoidetun näköinen pienokainen. Minä siihen, että joo, onhan tämä jo kolmas, rutiinilla menee. Mummeli siihen, että et sinä vissiin niin nuori sitten olekaan. :)

Vierailija
18/19 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti, 31v ja edelleen luullaan kakskymppiseksi. Eikä varmaan auta että pukeudun tennareihin ja huppareihin:) Mutta mitä sitten, antaa toisten ihmetellä!

Vierailija
19/19 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksei niitä kauhean nuoren näköisiä näe koskaan livenä? Vaikka olisi kuinka laiha ja pienikokoinen äiti, niin kyllä naamavärkki paljastaa iän julmasti ainakin niillä äideillä joita näen työnikin puolesta paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä