Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOULUkuisten loppuviikko

19.07.2007 |

Laitetaanpa uutta pinoa kun ei vielä näyttäny olevan =)

Mukava kuulla että Miilukan reissu oli menny hyvin! Aikamoista hulinaa on ollu teillä, mutta kuulosti kyllä hauskalta =) Ne torakat jättäisin kyllä kokematta =/

Nyt täytyy mennä jatkamaan puuhia että ennätetään joskus sine kaupunkiinki hakemaan kuvat.

Laittelen varmaan illalla viestiä että tuliko hyviä kuvia =)

Pimmi ja Lassi

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kiva kuulla taas " uusvanhoista" taas jotain. Mukaan vaan kasvattaan pinoa. Ja mukava kuulla lomailijoista myös. Onnea rouvautuneille ja tsemppiä yövalvojille!

Meillä remppa alkaa vihdoin olla loppusuoralla. Wc/ suihku kaakeloitiin tänään mutta sit vielä saumausainetta pitää laittaa, pytty, suihku ja kalusteet paikoilleen. Ja tästä meidän remonttireiskasta ei oikein ota selvää koska ens kerran ilmestyy paikalle voi mennä loppuviikkoon eli jos ens viikonloppuna sit sais siivottua ja muutettua. =) Ihkua!!! Meidän iki oma koti!! =D Täällä mä jo suunnittelen verhoja ja mattoja. Kaikkea uutta huvittais ostaa mutta pitää nyt ens alkuun käyttää vanhoja ja katsoa mitä sinne sit haluaa laittaa. Ja ennen kuin kaikki tavarat löytää oman paikkansa. Kivaa aikaa tämä kuitenkin on! Päästään mekin täältä maalta takaisin kaupunkiin.

Neidin huonetta on niiiin kiva sisustaa. Mä kun pidän paljon väristä pink, niin arvatkaa onko tosi ihanaa kun on tyttö jolle ostaa vaaleanpunaista. =D

Meillä neiti ryömii kovaa vauhtia eteenpäin, konttausasentoakin harjoitellaan, mutta vielä ei tajua että niinkin pääsee eteenpäin. Puoli-istuvaaan asentoon neiti myös pääsee itse, nojaa kyynärpäähän, eli ei välttämättä mene kauaa kun neiti hokaa miten pääsee itse istumaan.

Nyt ei tule muuta mieleen. Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille!

rusina & M 7½kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla