Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorin lapsi on nyt 10v ja iltatähteä tekisi mieli...

Vierailija
19.07.2007 |

mitään järkeä? Kyselee mummoäiti 36v

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sitä yhtä vielä sitten alettais harkitsemaan =)

ap

Vierailija
2/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse 26v ja tunnen itseni ihan vanhaksi, toki ekan sain 19v!

Kaksi kuitenkin vielä toiveissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun meillä on jo kaks valmiina, niin taitaa jäädä yhteen (joka vasta pyörii mielen perukoilla ) =)

Vierailija
4/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
5/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista maailman paikoista tämä on ehkä ikärasistisin ikinä.

Minä en kyllä kysyisin täältä lupaa mihinkään.

Vierailija
6/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kuopushan on sitten vähän niinkuin ainut lapsi. 3 tarkoittaa varmaan sitä, että se " ainoana" lapsena oleminen oli kurjaa.

Itse kuitenkin haavelen myös kolmannesta joskus myöhemmin. Nyt minulla on kaksi pientä enkä jaksa enää kolmatta pientä. Toivoisin kuitnekin vielä joskus vauvaa.

Vierailija
7/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain sanoa että ikä on vain numeroita. Olemme jokapäivä kiitollisia tästä nuorimmaisestamme, ja todella antoisaa on olla äiti tässä iässä, kun sen homman osaa, ja voi vain nauttia lapsesta ilman mitään huolia.

Vierailija
8/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä vaan kokemuksia - kiitos niistä!!!!

-en oikein usko, että lapsi olisi, ihan kuin ainokainen - kyllähän sisarukset asuvat kotona vielä vuosia ja vaativat " hoitoa ja huolenpitoa"

-kolmonen määritteletkö tarkemmin, miksi pidit tilannetta pahana?

Vierailija
9/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei? Olin 39 kun kuopus synty. Esikoinen kouluikänen sillon.

Vierailija
10/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
11/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekasta kierrosta lähti eikä oo kaduttanut. Meillä ei tosin 10 vuoden ikäeroa, vaan 5 vuotta

Vierailija
12/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaaksi ½ vuoden yrittämisen jälkeen 26-vuotiaana. Synnytys nopea 4h ja kivulias. Luulin etteivät tappalisi kun ikäeroa paljon, olin väärässä...

Nauti ystävien vauvoja hoitamalla, ei kannata enää tehdä iltatähteä. Tämä siis minun mielipiteeni.

Vierailija
13/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aion sinun iässäsi hankkia iltatähden, jos sellainen vain minulle suodaan! :)

Vierailija
14/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes alle 10 vuoden ikäerolla syntyneitä kuopuksia. Koska en esim. pidä omia lapsiani iltatähtinä. :) Tunnen yhden perheen, jossa kuopuksen ja sitä edeltävän lapsen välillä oli 20 vuoden ikäero ja tämä kuopus syntyi 4-kymppiselle äidille. Minusta tuota kuopusta voi kutsua iltatähdeksi. Minusta iltatähti nimike kuuluu paremmin lapsen myöhäisellä iällä saaneelle ja pitkällä ikäerolla edelliseen, ehdottomasti yli 10 vuoden erolla syntyneelle. 36v ei ole myöhäinen ikä. Ap:hän voi kutsua vanhempia lapsiaan aamutähdiksi ja vaikka synnyttää parit kaksoset ja yhdet kolmoset vielä tähän varsinaiseen katraaseen. :)

Terv. 11

Vierailija
15/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, kyse ei ole siitä että olisin hävennyt vanhoja vanhempiani, se nyt on hyvin merkityksetön juttu. Mutta olisin kaivannut samanikäisiä sisaruksia ja olin hyvin yksinäinen. Nyt aikuisenakin olemme sisarusten kanssa ihan eri elämäntilanteissa, lasteni serkut ovat heitä kymmenisen vuotta vanhempia joten heillä ei juuri ole mitään yhteistä.

Vierailija
16/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin toinen mummoäiti 36 vuotta kolmen lapsen kanssa ( 10v, 8v ja 1v ) ja neljättä ollaan tekemässä. Jos hyvin käy, on se neljäs jo tulollaan. Minun mummoni teki muuten viimeisen viidestä lapsestaan 43 vuotiaana, joten on sitä ennenkin osattu :).

Vierailija
17/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin iltatähti

Vierailija
18/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän perheitä joissa näin ja enemmänkin ikäeroa lasten välillä (ja äiti vanhempi viimeisen syntyessä, mutta toki ihan terve) ja onnellisia ja tasapainoisia lapsia ja aikuisia heistä on kasvanut

Vierailija
19/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte lapsen, niin miksi ei? Ei muiden lasten ikä ole mikään este lapsen saamiselle. Ja itsekin olet vielä ihan hyvässä lapsentekoiässä.

Vierailija
20/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko halunnut jäädä syntymättä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan