Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Murr... millä saan herneen kokoisen märkäpaiseen leuasta pois?

Vierailija
18.07.2007 |

Se tuntuu ihon alla ja on todella kipeä =(

Hyviä vinkkejä??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monta kertaa rutistelin, ei mitään... Lopulta sit steriloin (?) neulan, tulella ja neo-amiseptilla ja puhkaisin, ja sain kaiken möhnän pois, tekihän se kipeetä, mutta nyt neljän päivän kuluttua on kuin ei olis koko pattia enää leuassa ollutkaan! Kai tuo ois lääkärissäkin tehty, mutta itse aiheutettu " kipu" on itseni ainaki helpompi kestää...

Vierailija
2/4 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee toisinaan menkkojen aikaan suuria mönttejä johonkin päin naamaa ja kaksi kertaa olen joutunut antibioottikuurin niihin hakemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella eri merkillä hyviä voiteita häivyttämään näppyjä ja niitä käyttämällä menevät nopeammin ohitse eivätkä välttämättä koskaan edes " kypsy" .

Vierailija
4/4 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ei ne auta, jos on kauhee " paise" , mä olen se " patin puhkoja" . Nyt tosiaan on, kuin ei ikinä moista möykkyä leuassani edes ollutkaan! Ainahan tietty joku antibioottikuuri saattais auttaa, mutta kuulun myös niihin ihmisiin, joille hormonikierto saa aikaan näitä patteja, mm. bikinirajaan, kainaloihin. Kipeitä ne on, mutta kun puhkaisee ja saa puristettua tyhjäksi saakka, niin helpottaa! Muista puhtaus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme