Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisen ketjun innoittamana: Saako teidän lapset mennä aikuisten makuuhuoneeseen?

Vierailija
11.10.2008 |

Meillä saa ja todella ihmetyttää, ettei serkun lapsilla ole mitää asiaa edes avata aikuisten makkarin ovea.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa meilläkin, mutta en anna esim. hyppiä sängyssä tai levitellä peittoja ja tyynyjä. Mutta lapset saattaa joskus katsella kirjoja sängyllä tai katsella telkkaria siellä tms.. Ja kuopus kyllä öisin usein hiipii viereen :)

Vierailija
22/38 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kotimme on myös lasten koti. En tiedä miksi rajoittaisin muun perheen liikkumista kotonamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla meidän väliin nukkumaankin, jos pelottaa tai näkee pahoja unia tms. Mutta meidän makkari on kuitenkin meidän vanhempien tilaa, eivätkä lapset saa siellä touhuta miten haluavat. Tilaa leikeille on muualla talossa. Harvoin päiväsaikaan makkarissamme käyvät.

On meillä pari ihan kiellettyäkin paikkaa talossa lapsilta. Koirien turvapaikkojen (näyttelyhäkit kankailla peitettyinä, eräänlaiset sisäkopit siis) lähellekään ei ole menemistä, samoin minun tai miehen työpöytiin koskeminenkin on kielletty.

Vierailija
24/38 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tykkää, jos lasten kaverit meuhkaavat meidän sängyssämme, eli kaverien kanssa meidän makkariimme ei oikeastaan ole asiaa.

Vierailija
25/38 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tykkää, jos lasten kaverit meuhkaavat meidän sängyssämme, eli kaverien kanssa meidän makkariimme ei oikeastaan ole asiaa.

Vierailija
26/38 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on makkarissa paljon töihin liittyvää materiaalia, en halua lasten koskevan niihin. Iltasadut luemme meidän makkarissa. Majoja voivat tehdä riittävästi omassa huoneessaan

Vierailija
27/38 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin 4,5v tyttäremme nukkuu vieressäni.

Päivisin harvoin leikkii meidän makkarissa, mutta voi niin tehdä halutessaan. Pomppimis- j peuhaamisleikit ovat yleensä vieräshuoneen parisängyssä ja siellä saa kaveritkin peuhata.

Meilläkään lapsi ei saa koskea vanhempien työpöytiin.

Vierailija
28/38 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun itse olemme paikalla. Mutta muuten ei, kun ei ole lukollisia laatikoita ja muutenkin jos on vaikka sängyn alle jäänyt jotain niion en halua alkaa selittämään dildon perimmäistä tarkoitusta 5-vuotiaalle :)

Vierailija
29/38 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minulla meni voileipä ja maito väärään kurkkuun lukiessani aloituksen, ettei joidenkin lapset saa mennä vanhempien makuuhuoneeseen!? Minkä ihmeen takia? Nyt tällä rouvalla meni yli ymmärryksen.

Meillä makuuhuone on osa lasten omaa kotia. Nuorempi nukkuu meidän välissä ja vanhempi saa aina tulla jos haluaa. Makuuhuoneessa saa myös leikkiä ja oleskella.

Jos jollakulla on jotain salaista makuuhuoneessa niin hei, lukolliset kaapit ja laatikot on keksitty. Niitä saa hyvät ystävät varmaan ihan edullisestikin jos se rahasta on kiinni. Tai tilatkaa netistä, vaikka Hobby Hallista tai Net Anttilasta jos se on viitseliäisyydestä kiinni. Järki käteen.

Vierailija
30/38 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempia, jotka haluavat harrastaa sitä jotain ilman uteliasta silmäparia. Kö?

Vierailija
31/38 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oli mullakin lapsena, ja sama kuin omien kanssa: eipä siellä lapset juuri vietä aikaa muulloin kuin vkl aamuisin kun ollaan koko perhe löhöilemässä.

Vierailija
32/38 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin koko koti on myös lasten koti. Mutta olen kyllä välillä kieltänyt 2-3 v poikaamme menemästä makkariimme, koska työpöydällä on sellaisia paperitavaroita (laskuja ym.), joita hän itsekseen välillä innostuu ryttäämään ym. Siis jos on itsekseen hiippaillut huoneeseen ja touhuillut jotain luvatonta, kiellän joksikin aikaa sinne menemisen. Yleensä oleillaankin muissa huoneissa päivisin, eikä poika makkariin monesti itsekseen eksykään. Valvotusti toki saa siellä käydä ja muutenkin, jos kaikki sujuu hyvin. Jos olisimme järjestelmällismpiä, ne paperit olisivat tietysti mapissa tai lukkojen takana, mutta me ei olla niin järjestelmällisiä.

Vierailija
33/38 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilaa riittää ja lapsille jää reippaasti yli 100 neliötä ilman, että sotkevat meidän makkaria. Haluan, että talossa on edes yksi paikka, joka on minun oma paikka jossa saan olla rauhassa. Huoneeseen saa mennä päivällä ja yöllä, mutta leikit täytyy levittää muualle.

Vierailija
34/38 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun itse olemme paikalla. Mutta muuten ei, kun ei ole lukollisia laatikoita ja muutenkin jos on vaikka sängyn alle jäänyt jotain niion en halua alkaa selittämään dildon perimmäistä tarkoitusta 5-vuotiaalle :)

Ei 5-v sinne yllä ;)

Vierailija
35/38 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten makkari on aikuisten ja lasten makkari lasten.

Eli jokaisella oma tila, jossa voi oleilla rauhassa.

Aikuisten makuuhuone ei ol elasten temmelyskenttä.

Meilä myös lasten leikkiapaikka on lastenhuone. Keittö on syömistä ja ruuanlaittoa varten, olo- ja takkahuone yhdessä oleilua varten, elokuvahuone elokuvia varten jne. Jokaisella huoneella oma funktionsa.

Vierailija
36/38 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten makkari on aikuisten ja lasten makkari lasten.

Eli jokaisella oma tila, jossa voi oleilla rauhassa.

Aikuisten makuuhuone ei ol elasten temmelyskenttä.

Meilä myös lasten leikkiapaikka on lastenhuone. Keittö on syömistä ja ruuanlaittoa varten, olo- ja takkahuone yhdessä oleilua varten, elokuvahuone elokuvia varten jne. Jokaisella huoneella oma funktionsa.

Vierailija
37/38 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pitää lakanat puhtaana ja sängyn valmiina meitä aikuisia varten. Yöllä lapset saavat tulla väliimme jos haluavat, mutta en halua löytää legoja ja barbeja sängystäni kun menemme miehen kanssa nukkumaan. Meillä ei ole ollut mitään ongelmia tämän säännön suhteen, itsekään emme makaa päivisin sängyssä, vaan sänky on tarkoitettu vain seksiä ja nukkumista varten. Olen lukenut tämän suosituksen jostain psykologin oppaasta, ja ainakaan meidän seksielämässämme ei ole mitään vikaa. : )

PS: Mitä ihmeen merkitystä sillä voisi olla jollekin muulle ihmiselle, jos minun lapseni eivät saa möyhiä minun sänkyäni? Jokaisella perheellä on omat tapansa, ja lapset tottuvat kyllä niihin.

Vierailija
38/38 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 5-v sinne yllä ;)

Meillä 2-vuotias kiipeää ihan joka paikkaan ja jos ei yllä, hakee tuolin avuksi - siis laittaa tuolin pöydälle ja kiipeää sen päälle:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi