Mistä ihmeestä löytää tukevia rintsikoita (D80) kohtuuhintaan??
Khtuuhinnalla tarkoitan 20-30 e max, koska minun on ostettava ainakin 2-3 liivit eikä enempää ole sijoittaa. Jotkut h&m, kappahl., lindex jne liivit edullisia, mutta ihan avuttomia käytössä eli eivät tue yhtään kun koko on d-kuppi. Alan liikkeissä taas hinnat liian korkeat. Eli mistähän saisi kunnon tukevat liivit, niin ja ei mitään mummoliivejä vaan pitäisi olla ihan ok-näköisetkin?
Kommentit (15)
Todella hyvä perusliivi, ei ehkä kauneimmasta päästä mutta peruskäyttöön hyvä. Ainakin valkoisena löytyy, en tiedä muista väreistä.
Mieluummin kahdet TOSI hyvät kuin neljät kohtuulliset.
Mä maksat tosi hyvistä 70-80 euroa ja halvemmalla ei saa edes lähelle hyviä T: 75F
Olen myöskin vuosikaudet yrittänyt löytää hyviä ja kohtuuhintaisia, mutta niitä ei ainakaan Suomesta saa. Olen siis päätynyt satsaamaan kalliimpiin (50-120¿) ja huollan niitä hyvin, niin ovat säilyneet pitkään hyvässä kuosissa. Suosittelen käymään nyt alen loppuaikana esimerkiksi FunkyLadyn tapaisissa kaupoissa, niistä tekee ihan kivoja löytöjä. Tai sitten on hyviä nettikauppoja esim. Bravissimo, mutta sitten täytyy nähdä vaivaa tilaamis/sovittamis/palauttamis-kuvioissa.
Mulla on nyt niitä kahet ja muita en enää huoli.
Itse ainakin tarvitsen vähintään viidet jatkuvassa käytössä (mustat, valkoiset, t-paitaliivit, urheiluliivit, juhlavammat ja seksikkäämmät pitsiliivit jne...) Eikös rasita joka ilta pestä liivejä?
evelacella on yhet huippu hyvät rintsikat. Maksaa jotain alle 50 egee.
Mulla on nyt niitä kahet ja muita en enää huoli.
minkä merkkiset sulla on? mulla Christinet! On evelacen oma patentoitu malli ja todella hyvät ja tukevat! Sivuilla on vielä yhet tuet kaaritukien lisäki ja malli tuo rinnat keskelle pois kainaloista.
Väreinä on valkoinen, lila ja farkunsininen. Itse onnistuin saamaan vielä mattakultaiset joka poistui värivalikoimasta. Maksaa jotain 45e.
Viimein raskin satsata liiveihin ja kyllä kannatti!!
myös äänet Evelacen tuotteille!!! Löytyy jokaiselle rinnalle sopivaa!
triumpheista löytyy kans aikas hyviä.
mä ostin prismasta triumphin minimizerit 22 eurolla. Ovat tukevat ja nimensä mukaisesti hieman " pienentävät" povea. Olen tykännyt, mutta kyllä munkin on tarkoitus satsata ihan kunnollisiin, kun vaan joskus pääsis kunnolliseen alan liikkeeseen.
eilen merkkiliivejä puoleen hintaan myynnissä laatikoissa. Olen itse B70, joten en osaa sanoa isoista koista, mutta itselleni löysin kahdet hyvät liivit sieltä. Oli siellä ainakin tarjolla D-kupillisiakin, koskapa vahingossa ensin hiplasin niitä, ja meinasin ruveta ääneen nauramaan kun tajusin että mun molemmat rupsahtaneet tissit ei yhdessäkään riittäisi siihen pussukkaan :-)
Pikaisella tutkimisella ymmärsin että kyseessä on ns. kotimyyntituote lukuunottamatta yhtä Oulun myymälää. Onko Helsingin alueella paljon myyjiä ja onko helppoa saada esittely vain kahdelle naiselle? Montako ihmistä pitää olla että saa esittelyn?
En ollut ennen kuullutkaan niistä, ennenkuin kaverini pyysi kotikutsuille, joissa noita esiteltiin. Suosittelen!
ihan hyvin onnistui. Myyjä sanoi että joku 8 oli maksimi määrä muistaakseni. Enemmän jos on niin ei ehdi kaikkia palvella. Katoppa näkyykö evelacen kotisivuilla jälleenmyyjien nimiä? tai laita sinne sähköpostia niin ottavat yhteyttä. Mulle oli tulossa oulaisista nainen pitämään seinäjoelle kutsuja ellei lähempänä oleva olisi ehtinyt parantua eli voi joku tulla kauempaakin.
Mielestäni tukevat vaikka koko on 85F.
ja n. 20 vuotta olen etsinyt! Itse olen tällä hetkellä tykästynyt sloggin urheilurintsikoihin. Jos ei nyt seksikkäät ole, niin ehkä antaa reippaan tytön kuvan. :)