Minkä ikäiselle tytöllenne tulee Demi?
Meidän tyttö on 12v. (menee kuudennelle) ja haluaisi, että hänelle tilataan Demi. Nyt tulee Koululainen. Minä en oikein tiedä... Eikö siinä lehdessä ole kaikkia vähän isompien tyttöjen juttuja, esim. pojista, meikkaamisesta, SUUTELUSTA?? Meidän tytön ei välttämättä tarvitsisi sellaista vielä lukea. Neuvoja tarvitaan?
Kommentit (5)
Meille taisi kanssa noihin aikoihin tulemaan. Itse olen lehden aina myös selannut eikä maailma ole muutunut 20 vuodessa mihinkään. Ihan samoja juttuja kuin aikoinaan SinäMinässä. Kerran juttelin jostain lääkäripalstan jutusta ja tyttö ei kuulemma lue sitä osiota kun niistä tulee paha mieli...En tiedä miten nyt, mutta tyttö täyttääkin kohta 15.
Mielestäni parempi tietää kuin olla tietämättä. Enemmän kaveripiirillä on vaikusta tyttöösi kuin joku lehti.
ja tutustu lehteen. Ja mitä meikkaamiseen tulee...eikös sitä ole ensin hyvä harjoitella kotona..ennenkuin ihmisten ilmoille lähtee...
Ehkä sen lehden voisi sitten tilata...
Ap
Demi on suunnattu noin 12-14 vuotiaille tytöille ja ainakin minusta ihan mukavalta ja asialliselta vaikuttaa.
Itse olen sitä mieltä että, sieltä saa hyödyllistä tietoa. Ton ikäisen pitää jo tietyistä asioista tietää. Eikä omani ainakaan kauhean mielellään mun kertomana kuuntele esim. kuukautisjutuista ym. Olen kertonut, mutta se selvästi nolottaa tyttöä, ja asenne on " joojoo, oo nyt hiljaa" .
Ihan ok, lehti se on. Paljon siellä on juttua idoleista yms. Itse luin aikoinani Sinä ja Minä-lehteä, nykyään luetaan Demiä.