millä saan kissan pissan hajun pois sohvasta?
Kommentit (7)
kissasi pissii edelleen samaan paikkaan sillä, hajun saa pois niin ettei sitä ihminen haista mutta kissa haistaa taatusti. Peset vain kunnolla ja yritä kissan karkotteella saada kattisi kuseminen sohvaan loppumaan. Toivon vaan ettei katti ota ja vaihda paikkaa.
meillä kävi koiranpentu kylässä ja se merkkasi ilmeisesti reviirinsä koska ei ole koskaan aiemmin tehnyt mitään vastaavaa... sitä just ajattelin että varmaan menee uudelleen mutta ei ainakaan vielä ole mennyt kun hieroin sohvaan valkopippuria..
Se ei saa kuivua! Märkänä kohtaan voi laittaa Fairyä tai muuta käsitiskiainetta, jonka pitää antaa vaikuttaa pari tuntia. Sen jälkeen se kastellaan (esim. tuputtamalla märällä pyyhkeellä tms.). Jos tuo on ehtinyt kuivahtaa, niin eipä tuota saa hajuttomaksi.
Etikka auttaa myös.
ne pissaiset osat sohvasta, jos vaan pystyy. Sitten kun ovat kuivuyneet, niin sitä etikkaa perään. Mä huuhtelin pelkällä etikalla sohvan istuintyynyt. Muista aina tasaisin väliajoin suihkutella etikkavettä päällisten päälle. Kissat ei tykkää etikan hajusta. Tsemppiä!
Pissi pariin otteeseen sohvammekin. Toisella kertaa siinä ei ollut
peittoa päällä, joten pissa imeytyi suoraan höyhentäytteiseen tyynyyn.
!
Kylmä vesi heti pisulle. )
Pestin sohvan isoimmat osat ja loput jätin pesulaan.
Hyvin kävi meilla, välittömästi
riippuu siitä, kuinka herkkä hajuaisti teillä itsellänne on. Jos on herkkä niin hajuhan ei lähde kuin siten että ensin pestään ja sitten kulutetaan pois se osa pinnasta, johon pissaa on mennyt. Sohvan tapauksessa tämä on tietysti mahdotonta, eli jos hajua kaikista kemikaaleista ym. huolimatta vielä tuntuu liikaa niin sitten kastuneet osat on vain uusittava.
Meillä oli kotona kissa, kun olin nuori. Kerran se pissas minun koulureppuun. Pesin repun monta kertaa pyykinpesuaineella ja yleispuhdistusaineella ja silti kusi haisi. Roskiin meni reppu.