Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anna Baricin muistolle

17.07.2007 |

Haluaisin aloittaa kynttiläketjun Anna Baricin muistolle.

Ihailen hänen ja hänen lähipiirinsä herkkää taidetta, joka tehdään/tehtiin taidokkaasti hyvin lämpimässä ilmapiirissä esim. nukketeatteri Sampossa.

Voin vain kuvitella surua, jota hänen rakkaansa kokevat kauhistuttavan tapauksen johdosta.

Anna sai surmansa oman aviomiehen käden kautta.

En voi käsittää tapahtunutta.

Toivotan voimaa ja rakkautta kaikille häntä sureville ja muistaville. Uskon ,että Anna on nyt paljonkin paremmassa paikassa.

mm

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuakin. En koskaan ehtinyt nähdä Anna Baricin esiintyvän, mutta täällä kotona nautimme Nukketeatteri Sampon levyistä.

Löysin kirjastosta ihanan levyn, kun lapseni oli vauva ja sitä kuuntelimme. Siinä lauloi juuri tämä Anna Baric. Levystä on ihania muistoja, vauva hymyili lauluille. Muistan erityisesti laulun: Kissat rumpuja lyövät.

Ja sitten oli se ihana loppulaulu: Pieni ystäväni mun.

Vierailija
2/18 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolahti tämä uutinen mnuunkin kovasti...nukkeateatteria ja ihania lauluja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamalaa. Minäkin pidin paljon Annan lauluista ja äänestä. Pieni hiljainen ilo taitaa olla yhden laulun nimi, jota usein esikoiseni kanssa laulettiin, taitaa olla Annan laulama. Äitinsä Maija opetti nukketeatteria mulle opiskeluaikanani.

Otan myös osaa perheen suruun.

Vierailija
4/18 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en tiedä sen enempää hänestä kuin mitä lehdistä olen lukenut. Mutta jaksamista Annan läheisille ja myös miehen lapsille.

Vierailija
5/18 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laulaa Nukketeatteri Sampon levyillä? Ollaan kovasti kuuneltu niitä, mutta kannet hukassa. Mainitkaa jotain muitakin kappaleita?

Vierailija
6/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana joulu ja tohelo ja torvelo sekä pieni pääsiäislevy tulevat mieleen.

Nukketeatteri Sammolla on kivat nettisivutkin. Varmaan päivittyvät syksymmällä.

Annalla on kaunis ääni ja sai sen hyvin lapsenomaiseksi tarvittaessa.

Huokaus..

Vierailija
7/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa!

Vierailija
8/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ainakin meille Tohelon ja Torvelon joulukalenterista.

Vierailija
9/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kosketti jä järkytti. Mietin kovasti miten niin nuori lähti täältä liian aikaisin, alle kolmekymmen vuotias. Pohdin olisiko hänellä ollut jokin sairaus, siihen ei kyllä viittetä löytynyt esim. muistotekstistä. Ilmoitus oli kaunis, " kaikkein kilteimmälle äidille" ...

Olen käynyt kaksi kertaa nukketeatteri Sammossa molemmat joulun ajan esikykset katsomassa. Etenkin joulukonsertti oli upea! Parempaa joulukalenteria en ole nähnyt koskaan, en ennen enkä jälkeen, kuin Tohelon ja Torvelon joulukalenteri on. Toivottavasti tuo joulukalenteri voitaisiin uusia tv:ssä. Siinä on mukana kaikki joulun perinteeseen liittyvät asiat.

Omana meillä on kotona Tohelon ja Torvelon levy.

Voimia ja jaksamista kaikille hänen omaisilleen!

Tippa tässä linssiin tulee...

Vierailija
10/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna on se perheenäiti, jonka mies vasaroi kuoliaaksi talon kellariin viikko sitten. Oli eroamassa sairaalloisen mustasukkaisesta, vanhemmasta miehestään. Oli ollut useita kertoja turvakodissa lasten kanssa aiemminkin, nyt vihdoin päättänyt oikeasti lähteä.

Vierailija
11/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt mulle tuli todella paha olo. Melkeinpä oksettaa. Ja kyyneleet valuu silmistä.

Harvoin luen tuollaisia uutisiakaan (iltäpäivälehtiä en osta) mutta sattumalta olin juuri jonkin tuollaisen uutisen lukenut. Olin juuri matkalla, siellä osui käteen näitä lehtiä. Kamala tapaus ja nyt kun vielä " tuntee" uhrin.

Annan lapset tarvitsevat erityistä rakkautta ja lohdusta tässä tilanteessa. Paljon enkeleitä heille koko elämäksi!

t. 10

Vierailija
12/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuudenystävä ja esikoispoikani kummitäti elää just tollasessa suhteessa.

Vanhempi mies, sairaalloisen mustasukkainen (itse toki saa pitää sutturoita siinä sivussa)

Mies hakkaa naista toistuvasti, muutaman kerran todella vakavasti,

Niillä 4 lasta (1 vauva ja 3 ala-asteikäistä),

tämä nainen on useaan otteeseen asunut turvakodissa, välillä pitkiäkin aikoja, mutta aina se ukko jotenkin luikertelee takasin.

Tárina muuten ihan sama, mutta vielä ei oo kuoliaaksi hakannut!!

Kun vaan osaisi jotenkin auttaa häntä lähtemään ihan kokonaan.

Vierailija
13/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen vieraillut Sampossa monta kertaa tyttäreni kanssa. En osannut yhdistää kuolemaa tähän vasaramurhaan. Olipa järkyttävä tieto sekin.

Vierailija
14/18 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä se miten herkkä ja taiteellinen esiintyjä tuo Anna teatteriesitystensä perusteella olikaan...

Vierailija
15/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kamala suru jäi tapahtumasta. Voi miten maailmassa tapahtuu niin hirvittäviä asioita. Koin niin voimakkaasti tämän tapahtuman, että tänäänkin on ollut mielessä paljon. Tykkäsin kovasti Sammon näytelmistä ja lauluista ja äiti-Maija on opettanut minulle nukketeatteria opiskeluaikoinani. Hieno ja taitava perhe, miten jotain näin kamalaa voi tapahtua, en ymmärrä.

Vierailija
16/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suru tuli ihanan Duppaduulixin " äidin" puolesta. Julma on maailma.

Vierailija
17/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vieraillut Sampossa monta kertaa tyttäreni kanssa. En osannut yhdistää kuolemaa tähän vasaramurhaan. Olipa järkyttävä tieto sekin.

Vierailija
18/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osanottoni minultakin. kamala alku pienten ihmisten elämälle. ei osaa edes kuvitella... mitä olivat nähneet ja mitä nyt asiasta ymmärtävät.

että äiti meni pois.