Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Astianpesukone pitäis ostaa. Minkä merkkinen sulla on? Miten päädyit siihen?

Vierailija
17.07.2007 |

Pitäsköhän ottaa omia astioita mukaan kauppaan jotta löytyis sopiva. Ainakin nykyisessä koneessa yläkoriin on vaikea saada pysymään esim lasten muovilautasia.

Tunnin pesu on nykyisessä koneessa, onko uusissa koneissa vakiona kahden tunnin pesu?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen minä ostan seuraavaksi

Vierailija
2/14 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just vaihdettiin astianpesukone ja täytyy sanoa että on tosi hiljainen ja ihana. Ohjelmavaihtoehtoja on paljon sekä pikapesu että tehopesu - siis näitä tunnin ja kahden tunnin pesuja jne. Pesuainetta kuluu vähemmän ja astiat tulee puhtaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä ihan ehdoton juttu. Toista merkkiä en ees suostuis ottamaankaan. Lapsiperhe kun on niin se haarukoiden ja veitsien yläkori on ihan must. Ei tarvii aina pelkää et joku veitsi törröttää pystyssä. Ja tosiaan tosi hiljanen ja ohjelmia vaikka kuinka monta... Suosittelen lämpimästi..

Vierailija
4/14 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut Cylinda jo 5 vuotta ja todella hyvä ja hiljainen pesuääniltään.

Vierailija
5/14 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä saa yätelineen aterimill eikä tarvi kaivela niitä siitä halvatun korista!!!!!

Ja täs on oikeesti hiljanen käyntiääni. Voi pitää päällä vaikka olisi vieraita.

Vierailija
6/14 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan vuokrarivarissa ja joulun jälkeen vanha kone levisi. Omistaja osti tuon (kuuluu siis vuokraan) sitten. Edelliseen (helkama muistaakseni) verrattuna tosi hiljainen ja pesee jännästi. Välillä hurisee ja sitten on hetken hiljaa ja taas pesee. Ja hiljainen ääni on!! Oon kyllä tykännyt!!

Vierailija
7/14 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kans kone voi olla päällä vieraiden aikana ja pesen monesti illallakin myöhään. Hyvä kun kuuluu olkkariin että on kone päällä.

Vierailija
8/14 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niitä harvoja, joissa yläkorin ritilät ei oo muovirimpuloita.

Vierailija
9/14 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syy on että oli halvin.

On tosi hankala täyttää, aterin kori tosi hankalasti takana, pesee vähän miten sattuu, jne.

En oikeen voi suositella, mutta kyllähän toi asiansa ajaa. Kun sillä hetkellä ei ollut varaa toiseen, ja olin kyllästynyt käsintiskaukseen. Ja kyllä Candy aina käsintiskauksen voittaa :-D

Vierailija
10/14 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan ole käyttänyt kuin yhtä ohjelmaa koko koneen olemassa olon ajan. Ei siinä olekaan kuin3-4 ohjelmaa mut kuitenkin.

Vierailija
11/14 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja helppo täyttää, korit hyvät.

Nyt uudessa asunnossa on Rosenlew- aivan p..ka- tai ohjelmat ok ja ääni, mutta täyttäminen hankalaa, korit tosi huonot. En suosittele.

Vierailija
12/14 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollu mun rakkain astianpesukone. On sitä vieläkin ikävä.

Vierailija
13/14 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos on vain vähän likaisia astioita = kevytpesu

Tosi likaisia, pinttynyttä likaa = tehopesu

" kristallilaseja" tai muita rikkimeneviä = " kristallipesu" (en muista mikä sen nimi on meidän koneessa)

jne. jne.

Kyllä mä olen uudessa koneessa käyttänyt jo 4 eri ohjelmaa. Kone 1/2 vuotta vanha.

Vierailija
14/14 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa konemerkeissä on muuten ne halvimat, kalliimmat ja sitten ne siltä väliltä olevat vaihtoehdot. Jos verrataan Upon halvinta ja Rosenlewin kalleinta, vaaka käänty varmasti Rosenlewin puolelle.

Tämä on hyvä ottaa huomioon kun lukee täällä kehuja/haukkuja jokaisen omista koneista....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän