Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikalapset isälle erossa??????

Vierailija
17.07.2007 |

Poikamme ovat todella kiinnostuneita koneista ja mopoista ja kaikesta semmoisesta. Enhän minä semmosia heille voi järjestää! En uskalla edes mennä katsomaan, kun nyt ajavat mopoilla. Onko mitään järkeä edes anoa/vaatia poikiemme huoltajuutta? Taloudellisestikin olen liki p a. Yleisempää taitaa olla, että lapset jää äidille, että olenko jo huono äiti kun edes mietin tämmöistä? Isä nousisi konejumalan arvoon pystyessään järjestämään viikonloppuisin mopoelämyksiä ja äitinä olisin vain köyhä/pihi kurinpitäjä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei sinunkaan tarvitse huoltajuudesta luopua pelkästään sen takia että et välitä mopoista.

Vierailija
2/5 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä tulee poikien kanssa paremmin toimeenkin. Ehkä olen liian heikkohermoinenkin poikien räväkkyydelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teilla myos tyttoja? Vaikuttaisiko tama jakaminen lapsiin ryhmana jotenkin kohtuttomasti?

Vierailija
4/5 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin on harvinaisempaa, että lapset jäävät isälleen erossa, mutta ei se mitenkään ennenkuulumatonta ole. Exäni on itse jäänyt isälleen veljensä kanssa jo aikanaan ja nyt lapseni äitipuolen tytöt asuvat isänsä kanssa. Jokainen tehköön niinkuin parhaaksi näkee ja mikä on lapsille parasta.

Vierailija
5/5 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse asiassa mieheni ei ole edes isänsä biologinen lapsi, mutta pitää tätä täysin isänään.

HYvin pärjäsivät isän kanssa ja oppivat myös pesemään pyykkinsä ja tekemään muutkin kotityöt eli hyvin kasvatetun miehen sain =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan