Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies käski kysyä teiltä että

Vierailija
17.07.2007 |

eikö teillä ole mitään muuta tekemistä kotona kuin täällä oleminen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan tässä, että pyykkikone linkoaa, vien sitten pyykit ulos kuivumaan. Olimme tänään Linnanmäellä. Mulla oottais myös tuossa mummoni vanha senkki pohjamaalausta, mutta jos ne pyykit hoitaisin ekaks...

Vierailija
2/8 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks sen kannattais keksiä just sulle jotain muuta tekemistä, eikä huolehtia ventovieraiden viihtyvyydestä ???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää jaksa mitään kotitöitä, huomenna sitten taas:)

Vierailija
4/8 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lasten kanssa leikkipuistossa. Mulla ollut vähän pää kipeänä tänään ja ajattelin hieman rentoutua. Tarkistin vain sähköpostit ja ajauduin taas tänne :) Pahapaha tapa :) Vois mennä kyllä hieman nukkumaan...

Vierailija
5/8 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne sun/teidän lapset.. ?? Siinäkö ne menee sivussa,vai hoitaako tää " ylihuolehtivainen" miehes ne siinä soffalla istuskellessa ??

Eiks sil oo mitään tekemistä, kun sitä niin kovasti kiinnostaa nää akkain palstat ?? Taitaa olla aikamoinen neiti sulla siellä MIEHENÄ..

Vierailija
6/8 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen siivonnut leiponut pyykännyt koko stnan päivän ja silti ehtinyt käymään about 10 krt täällä. KÄmppä kiiltää pulla tuoksuu ja puhtaat lakanat sängyssä.

Vierailija
7/8 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vahtivuorot on yöt ja päivät, mutta illat on mun!

Vierailija
8/8 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän näin, koska täällä on käsketty tekemään niin. Tää on niinku mun vertaisyhteisö ja tää on tosi nastaa, hei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi