Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alennusmyynti-ähky?

16.07.2007 |

Mulla on alennusmyynti-ähky!!! Alkaa siis kyllästyttää koko alennusmyynnit jo, onhan niitä kestänytkin jo reilu kolme viikkoa. En ole löytänyt tämän kesän aleista oikeastaan mitään, en meille aikuisille enkä lapsille, enkä halua enää löytääkään ;-) Haluaisin jo tutustua uusiin syksyjuttuihin. Haluaisin jo nähdä, millaiset talvimallistot Reimalta ja Ticketiltä tulee ensi talvikaudelle. Haluaisin jo ostaa lapsille jotain syksyisempää. Haluaisin nähdä, minkälaista värimaailmaa syksyn vaatteissa on.

Olenko ainoa lajissaan vai onko muitakin, jotka kärsivät samasta taudista? ;-)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en ole aleissa ollut kuin kaksi kertaa. Se on ollut kuitenkin aivan riittävästi, saalis on ollut suorastaan mitätön. Nuo jämät ei vain jaksa kiinnostaa, aina kun löytyisi joku kiva juttu, ei ole kokoa. Tylsää. Ulkovaatteita olisi ehkä voinut löytyä, mutta ne meillä on jo syksyksi ja mahdollisesti ensi kevääksikin.

Kyselin jo viime viikolla, joko kaupoissa syysuutta, kun olen Tampereelle menossa shoppailureissulle tällä viikolla, mutta kukaan ei vastannut, joten ilmeisesti ihmiset haalivat vielä aletavaraa :-) Haluaisin todella jo ihastella syysvärejä ja ostaakin jotain.

Vierailija
2/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideaparkin Nicky&Nellyssa oli aivan ihania Espritin syysuutuuksia. Katselin vain tyttöjen puolta, pojillekin saattoi jo olla. Tampereella en ole hetkeen kierrellyt, en osaa sanoa, joko sieltäkin löytyisi syksyisiä värejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ainakin Vantaan Jumbossa ja Myyrmannissa oli JesperJuniorissa syysmallistoja esillä muutamista tuotemerkeistä. Ihan kivan näköistä vaatetta.

Mukaani otin myös Reiman syksy/talviesitteen, josta näkyi ensi talven värit Reimatecille.

Vierailija
4/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että ihania syysuutuuksia jo löytyy! Luultavasti suuntaan Ideaparkiin toisena päivänä ja toisena kiertelen Tampereen keskustassa sen mitä ehdin. Ja tyttöjen vaatteet mielessä :-)

Vierailija
5/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kun on jo iso pino varattuna syksymallistoa ja talvihaalarit kunhan vaan tuisivat kauppoihin =)

Vierailija
6/8 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syysuutuuksia odotellaan täälläkin. Kovin paljoa en ole tänä kesänä jaksanut aleshoppaillakaan. Riippuu vuodesta ja shoppailuseurasta yms., miten innostuu.

Vierailija
7/8 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa enää ale myynnit kiinnostaa vaan nokka on jo kohti syksyä ja talvea=))

Vierailija
8/8 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole hirveästi kiertänyt aleja ja kun olen käynyt niin mitään en ole juuri löytänyt noita reimatecejä lukuunottamatta.

Mä kun en arvosta esim. Lindexillä -30% aletta ollenkaan, kyllä se -50% pitää olla ja vielä KIVANNÄKÖINEN :)

Lindexille oli tullut jo syksyä... ihanaa ruskea-pinkki-vpun Bamsea... muutenkin musta kivoja vaatteita, kun mä ostan kuitenkin kaikilta lastenosastoilta... poikavauvalle 62cm eteenpäin, tytölle 74cm-80cm ja isommalle tytölle 116cm ja isommalle pojalle 116/122cm... =)

Odotan vielä että H&M:lle tulisi kivoja syksyksi sisävaatteita...

tuusis + 4 muksua