Mikä on kun ei humala tunnu enää yhtään mukavalta?
Mä muistan, että alle 25 -vuotiaana humaltuminen oli hauskaa ja kännissä oli kiva olla. Krapulakaan ei ollut kovin paha.
Nykyään humala tuntuu koko ajan pahalta ja oksennus tulee tosi helposti. Krapula on kammottava. Juon tosi harvoin, mutta tavallaan ihmettelen sitä, miksi känni tuntuu nykyään niin PAHALTA?
t. 30-vuotias ap
Kommentit (10)
Juominen ei tunnu enää kivalta. Kännimokailu tuntuu lähinnä nololta.
Olen kait kasvannut aikuiseksi.
T. 36v tylsimys joka oli ennen hurja meno-mimmi
Ja voi että mua ottaa päähän kun viinit on niinkin vahvoja, jotakin 12% ja mä kun otan siitä lasin tai pari niin johan lähtee ikenistä tunto! Miksi se ei vois olla laimeempaa, jotta sitä voisi nautiskella! Tykkään viinin mausta ja haluisin nautiskella siitä ilman humalaa!
täällä, vaikka oon " vasta" 26v :(
Taitaa olla taaksejäänyttä elämää förfestit ja tyttöjen illat kivassa nousuhumalassa. Nyt ei tuu kuin huono olo :O Ja krapulan vaivan takia ei ees kannata sitä vähää juhlimistakaan harrastaa..
Huono olo voi jatkua useita päiviä.
Jos kärsit migreenistä on alkoholi sinulle myrkkyä.
Ja miten niin hormonit? Koska ne vaikuttavat maksan toimintaan.
olen tullut siihen tulokseen, että asiaan vaikuttavat 1) harrastuneisuuden puute eli harvoin dokaaminen 2) lasten aiheuttama krooninen väsymys ja uupumus ja 3) ikääntyminen eli yli 30v ei vaan enää jaksa...
t. 33v.
Olen miettinyt varsinkin sitä, miksei alkoholijuomia saa laimeampina versioina, viinejä siis lähinnä, väkeviä en ole maistanutkaan kymmeneen vuoteen.
No, siideriä otan ja lantraan sitäkin alkoholittomalla sidukalla, niin saa rauhassa nautiskella eikä mene heti hirveästi päähän ja tule huono olo.
T. 33-vuotias nainen
musta on kyllä yhä kivaa olla pienessä sievässä noin 4 keskarin jälkeen.
T. 31v.
Sitä pitää vaan tehdä riittävän harvoin. Tosin moni kaveri on lopettanut kokonaan saatuaan lapsia, mutta minä edelleen tykkään relata juopottelemalla. Onni on, että löytyy sellaisiakin kavereita jotka vielä jaksaa.
laitatin hormonikierukan, voi jessus sitä krapulan määrää :/