Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten SINA toimisit jos olisit miehesi kanssa illalla liikkeella ja muutama sinua nuorempi kaunis nainen iskisi silmansa mieheesi?

Vierailija
16.07.2007 |

Katselisivat ensin ja hymyilisivät mieheesi. Miehesi ei vastaisi hymyihin eikä taitaisi edes huomata. Sitten tytöt/nuoret naiset tulisivat sinun ja miehesi luokse, työntyisivät mieheesi kiinni, toinen pistäisi käden miehesi hartioiden yli ja hymyillen kysyisi josko miehesi tahtoisi vaihtaa seuraa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/13 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan sanoisin että painukaa tyrkyt takaisin sinne bordelliin odottamaan niitä asiakkaita.. Tosi röyhkeitä naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ymmärrä miksi NAISEN pitäisi siinä tapauksessa toimia, se on sen MIEHEN tehtävä.

Vierailija
4/13 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavassa tilanteessa mieheni sanoo näille naisille, että kiitos vaan, mutt ahänellä on jo seuraa ja hän on siihen ihan tyytyväinen. Ja minä hymyilen vieressä lempeän pahoittelevasti.

Näin myös minä teen kun miehiä käy tyrkyllä minulle.

Vierailija
5/13 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuli tunne että nuo tytöt yrittivät ärsyttää minua sen lisäksi että kiinnosti varmaan kokeilla lähteekö mies heidän matkaansa.

Mulla meni mies ihan hämilleen ja tokaisin sitten itse että vittuun täältä vai iskenkö kaulimella. Jotain fiksumpaakin olisi voinut tietysti kehitellä ja siksi pistinkin kysymyksen tänne, kun itselle ei siihen hätään tullut mitään nokkelaa mieleen.

ap

Vierailija
6/13 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta henk. koht. olisin ylpeä komeasta miehestäni! Tällainen saattaisi jopa antaa potkua loppuiltaan.

Vierailija
7/13 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Katselisivat ensin ja hymyilisivät mieheesi. Miehesi ei vastaisi hymyihin eikä taitaisi edes huomata. Sitten tytöt/nuoret naiset tulisivat sinun ja miehesi luokse, työntyisivät mieheesi kiinni, toinen pistäisi käden miehesi hartioiden yli ja hymyillen kysyisi josko miehesi tahtoisi vaihtaa seuraa.

Vierailija
8/13 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäni isketään usein. Toistaiseksi on pysynyt matkassani ja tehnyt itse iskijöille selväksi, että on seuraansa tyytyväinen.

Yhden kerran mulla on menny ihan totaalisesti hermot iskijään. Suuttuminen on varsin epätyypillistä minulle, joten taisin ihan oikeasti olla mustasukkainen ja kilahtaminen oli primitiivireaktio. Oli ihan lähellä, että en motannut tyttötä kuonoon. ONNEKSI EN!! Jonnin verran noloa.

Muissa tapauksissa olen jäänyt odottamaan miehen reaktiota ja sitten miehen " mielenilmaisun" jälkeen toivottanut neideille hyvää illanjatkoa. Usein ne iskijät on tulleet paikalle, kun olen ollut vessassa tai baaritiskillä, eli olen tullut " keskelle tilannetta" . Yksi kävi suoraan kiinni mieheen, kun saavuin paikalle. Mies joutui tönäisemään naisen maahan, että tämä päästi irti. Sen jälkeen nainen kaatoi syliini siiderit... niin, mun vikahan se luun saaminen oli.

Naiset on hulluja!!!

Vierailija
9/13 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoi miehelleni: " Nyt lähdet mun mukaan" . Mieheni irrotti naisen kaulastaa ja sanoi vaan jotain tyyliin " tuskin ja painu vit**un" . Minussa kyllä sähähti heti naarasleijona ja meinasin käydä sen naisen kimppuun :D Onneksi en käynyt!

Vierailija
10/13 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mies osaisi ihan itsekin tehdä mitä pitää. Mulle jäisi vaan tapahtuman viihde.

Vierailija
11/13 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja sanoi miehelleni: " Nyt lähdet mun mukaan" . Mieheni irrotti naisen kaulastaa ja sanoi vaan jotain tyyliin " tuskin ja painu vit**un" . Minussa kyllä sähähti heti naarasleijona ja meinasin käydä sen naisen kimppuun :D Onneksi en käynyt!

Vierailija
12/13 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se piti tähänkin ketjuun tuoda. " Se on sun miehes pano" Ei tallus.

Vierailija
13/13 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Johan se piti tähänkin ketjuun tuoda. " Se on sun miehes pano" Ei tallus.