Ennen raskaaksi tuloa
Kun yritätte raskautua, elättekö jo valmiiksi jotenkin varovasti, ette juo alkoholia jne? Muistaakseni ennen kuin äiti tietää olevansa raskaana, mitään ei ole vaarallista tehdä (korjatkaa, jos olen väärässä), mutta minusta tuntuu jotenkin, että tekee mieli heti alkaa varoa kaikkea.... Onko tämä ihan naurettavaa (minusta varmaan tulee aika neuroottinen odottaja :D)?
Kommentit (2)
Joo, mulla on sama juttu mielessa. Nyt meilla on raskaaksitulohaaveita ja vauvan yritys on aloitettu askettain. Asken juuri mietin etta mahan otin muutaman oluen LA iltana ja eilenkin join illallisella jotain alkoholia. Eikai sita pida liiaksi miettia mita tekee ja syo ennen kuin tietaa tosiaan olevan raskaana. En ma ainakaan ole mistaan lukenut etta kaikki kielletty olisi kiellettya jo yrityksesta alkaen...
Minäkin olen kuullut että ei tarvi ruveta varomaan mitään sen kummemmin ennen kun testi on positiivinen, sitähän saattaisi joutua varomaan kaikkea vaikka yli vuoden jos venyy yritys pitkäksi..
Mutta toisaaltaan varmaan koskaan ei voi olla liian varovainen. Mistäpä noista tietää. Vissiin paras tehdä vaan niin kun itsestä parhaalta tuntuu..