**~**Kultainen 60-luku VKO29**~**
[color=FF3030]Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi), mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia
Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella
Emmi ja 37v, ja mieheni täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa
Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13, 2.ivf nega ja 3. ivf plussaa.
Trattis vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.
Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Ekaa yhteistä toivottiin 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06. Eka inssi tehtiin 10/06 ja tyttö syntyi 6/07.
vm69 Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Km 11/06 ja 3/07. Asustamme Uudellamaalla.
Levinia ' 69; mies ´66
lapsia ennestaan nelja tyttoa 15/11/8/4-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8, km 10/06. Viides siis tekosilla!
Teti olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.
mami_69 Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.
Pinkerton
Meillä on kolme lasta; kaksi leikki-ikäistä ja pieni vauva. Me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)
Isotikru: olen vm-69, mies kahta vuotta vanhempi
Asutaan pääkaupunkiseudulla, molemmat on työelämässä ja lapsiakin on 4, poika 13-v, tytär 10-v sekä kaksostytöt 6-v. Tuulimuna 10/06.
Ankkis Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi, 12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.
Hyrysysy Olen pienen -03-tammikuussa IVF-hoidon tuloksena syntyneen pikkuprinsessan äiti,jolla ikää on 3-viikon päästä 39v.
Maiti, 39 v, mies 32 v., ei lapsia ennestään. Yritystä 1,5 vuotta, selittämätön lapsettomuus. Hoidoissa.
syystoive, 39 v. mies 40, 5 lsta, 6. päättyi km 11/06. Asumme uusimaalla.
Kaoma, 38v., mies 34v. 3. hoitorupeama lakaa alkuvuodesta -07. Kaksi keskenmenoa ja kaksi kohdunulkopuolista raskautta.
Lintupien, vm67. Kaksi lasta, edelliset tulleet miltei heti yrittämään alkoittaessa, uusi toivottu odotuttaa itseään.
Minea68, mies -75 Keski-Suomesta. Kolme poikaa, -91, -01, -04. Keskenmenoja saman verran kuin onnistuneita raskauksia vuosien varrella.
mirjalii, vm -61, mies 49. Ent. liitosta lapset 24,22,17. Vauvakuume iski kovalla voimalla pari vuotta sitten, kun meillä asui toista kuukautta sellainen nuori perhe, jolla oli vajaan vuoden ikäinen poitsu. Otatin silloin kierukan pois ja elin toivossa..
Valdevina, ollaan molemmat 4-kymppisiä, meillä on kaksi teini-ikäistä nuorta. Tuulimunia 04/05, 07/05 ja km 06/06 nyt onnellisesti raskautunut.
Salome haluaa lisätä itsensä kuumeilijoihin. Ikää jo reippaasti yli 40. Meillä on kaksi pientä lasta ja minä (enemmän kuin mieheni) kuumeilen vielä sitä kolmatta. Kokemusta on tuulimunasta ja keskenmenosta.
Angeliq1 -68 vuosimallia, yhden lapsen (-01) mamma. Avoliitossa ja mies on nuorempi. Asun alle 50 000 asukkaan kaupungissa, jonne muutin viitisen vuotta sitten.
Riina67 hakeutumassa siunattuun olotilaan. 3 lasta, keskenmenojakin ollut.
Ximona; Olen siis ihan pian 40v täyttävä, kovasti on lasta yritetty, joskin ennuste on huono. Olen huomattavan ylipainoinen, tupakoiva ja vanha, lääkärit varmaan nauraisivat pihalle, jos menisin sinne lapsettomuuttani valittamaan. Keskenmenokin oli viime vuoden syksyllä, varhainen sellainen ja lääkäri totesi silloin, että saattoi olla onnenkantamoinen ja käski pudottamaan painoa. Niin teinkin, ja nyt on 10 kg pois, olo on tietty hieno senkin puoleen, mutta nyt on vähän ollut ongelmia näiden kuukautisten kanssa.
Peltimetsuri
Olen 37-vuotias, mieheni hieman vanhempi. Entuudestaan kaksi lasta, 4 v ja 7 v. Pääkaupunkiseudulla asustellaan.
Ullrike
Minä ja mies molemmat -64. Luomuna syntyneet pojat 06/03 ja 11/04.
Pippuri04
39 v, mies 8 vuotta vanhempi, lapsettomuus taustaa ja silti saatu kaksi ihanaa lasta hoidolla (2v ja 5v) ja nyt kolmosta kuumeillaan.
Snööpe
Minä 68, mies 65, pojat 12/02 ja 03/05, kolmatta odotellaan jouluksi ;)
-crisse-
Olen vm-69, viides hartaasti toivottu lapsi ois odotettavissa marraskuulle -07.
äitivelho
Täytin juuri 38. 2 biologista lasta on jo. Vauvakuumetta yritetty hillitä jo 3 vuotta.
hobe69
Olen -69 ja mies -73. Yksi poika, vm-06. Muita raskauksia tuulimuna 11/04, ja pikkuisen alkion menetys 05/07.
Plussanneet 60-lukulaiset:
Teti la 20.2.07, poika syntyi .2.07
Emmi la 25.3.07, tyttö syntyi 4.4.07
Tale68
Pinkerton, tyttö syntyi 16.5.07
Mutkala-65, tyttö syntyi 21.5.07
Panjo
Sonjaemma 11.6.07
Senniina 27.6.07, tyttö syntyi 19.6.07
Valdevina 21.7.07
niisku65
Yllätysäiti
Levinia 15.9.07
syystoive 16.9.07
Pietu 13.11.07
Isotikru 22.11.07
Peltimetsuri 21.12.07
Wemppa 29.12.07
Kommentit (28)
tulin toivottelemaan. Taidan olla vähän väsynyt, kun luin, että levinian nurkilla on suurperheitä:-) Aattelin ekaks, että onks teillä suurperheellisillä joku tapaaminen siellä etelässä, heh. Se olikin sit superhelle..
Emmi ja mies; teille osanotot apen sairauden takia!
Lämpimät onnittelut valtsulle poikavauvasta!
Emmille ja miehelle lohtuhaleja apen sairauden vuoksi. Toivotaan että ehditte vielä tapaamaan.
Mamille tsemppiä ja onnea ivf:ään!
Oma napa: ollaan sukuloitu ja mökkeilty. Poitsu nukkuu pihalla ja herää milloin tahansa, joten taas pikaiset terveiset vain. Nimittäin kun herra herää nälkäisenä niin silloin on melkein paras olla tissi valmiina, muuten on grande catastrofe, heppu on aika kärsimätön ruuan suhteen... Imetys sujuu jo melko hyvin, alussa oli haasteellista. 1-2 kertaa päivässä menee lisäksi korviketta kun kaveri tankkaa vähän enemmän eikä tissuttelut riitä. Tahtoi viihtyä tissillä tuntitolkulla jossain vaiheessa. Paino onkin noussut tuollaista 300 g/vko tahtiin, ainakin pari edelllistä viikkoa. Syödään kahden tunnin välein paitsi yöllä on yleensä luojan kiitos ollut viime aikoina yksi 4-5 tunnin pätkä kun hän nukkuu putkeen. Itse on tietysti välillä aika väsynyt, mutta se nyt on vaan semmoista.
Nyt en sitten enää muista mitä muuta piti kommentoida, eikä demisnappuloitakaan tullut paineltua.
Palaillaan taas!
No nyt on kesälomareissut reissattu ja ollaan kotona... IHANAA!!! Pyykkikone on laulanut taas ihan urakalla ja nyt alkaa homma olla up-to-date :)
Valtsulle hurrrrrjasti onnea poikavauvasta!!! Synnytyshän tuntuu menneen paremmin kuin elokuvissa konsanaan :) Kiire oli pikkumiehellä tähän maailmaan, ja mikäs siinä kun on niin odotettu ja kauan kaivattu :) Onnea vielä kerran!!!
Emmille ja miehelle jaksamista appiukon sairauden kanssa. Oli todella surullista luettavaa, toivottavasti ehditte vielä käydä tervehtimässä rakkaintanne. (((hali)))
Meitin palstan raskautetut taitavat kaikki olla nyt kesälomilla :) Viikkoja teillä kaikilla alkaa olla hurjasti, Pietu on tainnut ekana mennä jo kolmannelle kymmenelle. Wemppa, Isotee, Peltis ja Levinia, kaikille teille vilkutukset :)))
Ja kultaiset synnyttäneet, Teti, Emmi, Pinkerton, Senniina ja Sonjaemma, te hoitelette aarteitanne ja nautitte samalla ihanista keleistä, ainakin tällä viikolla on aurinko paistanut, viime viikko oli aivan syvältä (ainakin Treen suunnalla).
Täällä kultaisissa alamme me kuumeilijat olla selvässä vähemmistössä kun raskautettuja (ja jo synnyttäneitä) on niin paljon.. ja hyvä niin, koska niinhän sen pitää ollakin :)) Tämä lomailu ja reissailu eessuntaassun on tehnyt sen, että en ole niin hyvin perillä teidän kaikkien tilanteista, mutta pääpiirteittäin olen yrittänyt pinot selata. Nyt asiaan tulee muutos, koska nyt on reissut loppu :) Sitten tietysti kaikki heittää häränpyllyä, jos ja kun satun saamaan töitä, niin päiväpalstailut jää ja iltaisinkin voi olla vähän kiven takana miten koneelle ehtii. Mutta murehditaan sitä sitten kun se aika on :)
Oma olo on edelleen turpee clomien syönnistä. Kp on nyt 15, eikä mitään oloa oviksesta, ei limoja (sori) eikä kyllä massunippailujakaan. Taitaa nuo clomit tehdä totaalisen stopin mun kroppaani. Munhan piti viime maanantaina käydä gynellä ultrassa, mutta en päässyt kun oli yksi työpaikkahaastattelu. Oli muuten sitten aivan omituinen tädinkuvatus viime kerralla, viihtyi paikalla VAIN 1½ vrk, mutta vuosi kuin seula. Taitaa nuo clomit olla vain haitaksi. Noh, kaksi kuuria on vielä ja sitten saa apukeinot jäädä pois.
Nyt menen taas jatkamaan hommia. Heipat teille kaikille, vilkutukset kuumeilukamuilleni Ankkikselle ja Ullrikelle, ja erikoisvilkutukset Minealle :) Toivottavasti voit jo paremmin :) Kylläpäs meitä kuumeilijoita onkin vähän...
ANI
Tyttö nukkuu ..voi luoja, mutta perjantai yöstä lähtien on meillä ollut jotakin ihmeellistä meneillään. Kertokaas te viisaammat ja kokeneemmat mistä lie kyse. Perjantaina tein iltavuoron ja olin kotona hieman kympin jälkeen, tytöllä ja isillä oli kaikki mennyt hyvin. Mutta perjantaina ennen kuin lähdin töihin alkoi Nti juttelemaan siis nyt ihan oikeasti juttelee ..ei ole enää sellaista jokeltelua, ja kuten jo kirjoitinkin niin kirkumista meillä on ollut noin viikon päivät. Nti heräsi pe-la yönä klo.24-2-3.30-5-7 eli ei saatu nukutuksi, ja nekin välit mitkä oli sängyssään tai meidän vieressä niin puhisi, kirkui, ähisi, potki, yritti kääntyillä vatsalleen ja vaikka mitä muuta, joten ei saanut tiinu parkakaan nukuttua. La aamuna isukki meni töihin ja mekin jouduimme heräämään aikaisin, kun kaveri oli tulossa kylään ja piti lähteä käymään kaupassa ostamaan syömisiä. Päivä meni hyvin, ja tyttö oikein innostuikin nauramaan tämän kaveri kanssa ..MUTTA klo.18 alkoi 1/2h kestänyt itku(oli tod.näk. väsynnyt) pesin tiinun ennen klo.19 ja puin pyjaman päälle ja syötin ja aattelin, että Nti on niin väsynnyt että heti simahtaa, MUTTA ei simahtanutkaan, ja ei meinannut simahtaa lainkaan ..potki, huusi, kirkui jne veilä 20.30 :-// Lopulta nukahti vaunuihinsa hieman ysin jälkeen, mutta yö meni kuten edellinenkin, monta heräämistä ja syömistä. Aamulla annoin jo korvikettakin 100ml ja kaikki hupeni (klo.7) ja sitten tyttö nukkuikin 10.30 ja minä myös ..Ihanaa .. Ei ole huonolla tuulella vaan tykkää koko ajan jutella ja potkia ..nauraa .. mutta ihmetyttää nuo yöt, mistä lie johtuu kun aikaisemmin on nukkunut todella hyvin vaikka x3 heräämistä on ollutkin, mutta aina nukahtanut hienosti takaisin unilleen. Johtuuko tämä kaikki äänen löytymisestä, vai kuuluuko tähän alkavaan 4kk kehityskauteen vai hampaitako tulossa, äidinmaito ei yöllä enää riitäkkään, vai MITÄ ? Aika väsynnyt olen edelleen, kun tänä aamuna sain huomata että vanha vaivani -siitepöly- allergia on palannut taloon ja olo ollut aka tukala. Lääkkeitä olen ottanut mutta eihän nekään heti auta.
Ja jos mulla ei juuri olisi ' täti' ollut kylässä niin veikkaisin olevani raskaana. Olen nyt noin viikon ajan kärsinyt huonovointisuudesta sellaista yök olosta, koko ajan janottaa ja rinnatkin kipuilee. Mutta luinkin tuolta omasta maaliksien pinosta, että moni muukin kärsii vast. olotilasta ja johtunee kuulemma hormooneista. Onko meidän pinossa muilla juuri synnyttäneillä ollut samanlaisia oireita ?? Inhottavaa, kun koko ajan oksettaa ...
KIITOS sanoistanne ja tuestanne. Eilen saatiin soitto illalla ja mieheni isän vointi on kohentunut, mutta miten pitkäksi aikaa(?) Jotenkin on kurjaa, että aina hänet pumpataan täyteen lääkkeitä ja annetaan verensiirtoja jne ja taas palaa elämään muutamaksi viikoksi ja kärsii tuskaisesta olosta, eikö tuollainen kiduttaminen pitäisi lailla kieltää, mutta siellä taitaa lääkärit vain ajatella rahaa. Nyt lääkäri sanoi, että tutkaillaan tilannetta muutaman päivän ajan ja veriarvoja ja sitten mietitään jatko. Kurjaa, aina kun mieheni puhelin soi ja näemme puhelun tulevan sieltä asennoidumme pahimpaan ..
Tervetuloa ani takaisin lomilta, täällä onkin kaivattu. Toivottavasti lomanne meni hyvin !!! Toivotaan onnea nyt uudelle kierrolle ja peukutetaan tärppiä.. Onko meidän palstan kuumeilijat todellakin ani, ullrike, minea ja ankkis siis sellaiset vakio' tiimiläiset' :-)) On porukka huvennut ..
Ja senniinalle vielä, ei Meralista mitään pakanaa tule vaikkei häntä kirkon oppien mukaan kastettaisi. Oikeastaan hyvä antaa lapselle valinnanvapaus eikä vain tehdä miten ' tapana' on toimia meidän kulttuurissa. Onko Meralille tulossa toinen, kolamas nimi ??
Mutta mamille piti vielä lähettää onnea yritykseen ...
Nyt kirkuja alkaa heräilemään joten eikun taas ihmettelemään sitä s-u-l-o-i-s-t-a ääntä ;-)) t. emmi ja tiinu
täältäkin auringonpaisteesta. Mukavaa pitkästä aikaa, kun tuotakin mollukkaa näkee:-)
Tuohon tiinuskan heräilyyn en kyllä osaa sanoa. Eikös sellanen heräilykausi tule siinä 6kk iässä, kun on kääntymiset ja liikkeellelähdöt ym. mielessä. Meillä alkoi esikoisen aikaan yöheräilyt silloin. Tosin hänelle tuli hampaitakin 4-7kk iässä yht. 8 kpl. En kyllä muista, että hän olisi niitä ekoja mitenkään oireillut. Voihan kuitenkin olla että tiinuska on " edelläkävijä" ja myllää ne 6kk jutut nyt?
Meralin koko nimi on Meral Ibret Alina. Ibret oli Turkin mummon toivomus ja Alina siksi, kun halusin suom. nimenkin ja Ernestistähän piti tulla Ali..
Meillä nukkuu kaikki muut paitsi minä. Esikoinen taitaa tosin vaan mököttää, kun en antanut luvan kun yhdelle kaverille tulla huomenna meille leikkimään. Olen varmaan ylivarovainen, mutta en uskalla ottaa kolmea lasta tänne riehumaan, kun olen ainoana aikuisena paikalla.
Lomalaisia jo palailee, ehkäpä nämäkin linjat pian taas kuumenee!
viikko mennyt uutta päivärutiinia harjoitellessa! Mies aloitti maanantaina työt kesäloman jälkeen ja vielä ei ole tietoa milloin pääsee aloittamaan isyysloman. Lomakausi kun on parhaimmillaan ja työtä on niin paljon kuin vain jaksaisi tehdä. Mulla on onneksi isot pojat apuna ¿ ja niistä on todella suuri apu. En kyllä tiedä miten selviäisin jos pitäisi olla yksin ja olisi vielä muut pieniä¿
Päivärytmi pikkumiehellä vielä muotoutuu. Alkuun syötiin 2-3 tunnin välein. Nyt kun aloiteltiin jo ulkoilu, niin välit ovat pidentyneet. Terkka-täti sanoi, että pitäisi aloittaa ulkoilu pikkuhiljaa ja päivittäin lisätä ulkoiluaikaa. Me kyllä tänään jo nukuttiin yhdet päikkärit vaunuissa. Me kun ei olla noita kahtakaan kasvatettu oppaiden mukaan ja ihan noista on hyviä tullut. Terkkari kävi meillä torstaina kotikäynnillä ja toi d-tipat ja muut tilpehöörit. Ens viikolla mennään sitten neuvolaan ja katsotaan miten on poika kasvanut.
Maitoa riittää, toisinaan ei herra jaksa syödä kun vain toisen rinnan, joten pumppukin on jo ollut ahkerassa käytössä. Kestovaippojakin kokeiltiin ja kokemukset oli ihan hyviä. Mitään täyskestoilijoita meistä ei varmaan tule, mutta osittain ainakin kestoillaan.
Poika on niin ihana! Ahhh ¿ kyllä sitä vaan jaksaa tuijotella ja tuoksutella ja nauttia. Iskäkin kun tulee töistä, on vaan illan ihan pojan kanssa. Ei puhettakaan, että nyt tehtäisiin remppaa, sen ehtii myöhemminkin. Nyt me nautimme meidän viimeisestä vauvasta, äiti täysin rinnoin ja isä muuten vaan täysin ihastuksissaan!
Wempalle kiitos onnitteluista. Sinua Wemppa muistan aina erityisellä lämmöllä kun lohduttelit minua tämä raskauden alussa, kun minulla oli niitä vuotoja ja olin jo ihan varma uudesta keskenmenosta. Niistä sain silloin voimaa ja varmuutta siitä, että kaikki menee hyvin loppuun asti. Täydestä sydämestäni iloitsen sinun raskaudestasi ja toivon ja uskon, että kaikki menee teilläkin hyvin! Sinä ja miehesi jos ketkä olette onnen uudesta vauvasta ansainneet!
Kiitos Emmi onnitteluista! Kiva lukea Tiinun kehityksestä! Ikäviä uutisiakin teillä on, toivon miehellesi ja sinulle jaksamista. Itse olen menettänyt äidin 20 v. sitten ja isän 9 v. sitten. Tiedän mitä se on, suru on suuri, ikävä ikuinen, sen kanssa oppii vuosien aikana elämään ¿ aikaa se vie.
Pinkerton kiitos sinnekin! Todellakin lyhyesti virsu kaunis! Kätilön kanssa kun kävimme vielä synnytyksen läpi kotiinlähtöpäivänä, niin eipä siinä tosiaan montaa merkintää ollut. Mutta täytyy sanoa, että elämäni viimeinen synnytys oli kivuttomin, vaikka hoituikin luomuna. Ihana muisto jäi siitä. Siinä ponnistaessa ehdin kuitenkin vielä ajatella, että tässä sitä nyt viimeistä kertaa ponnistetaan. Kunpa muistaisi nyt vaan nauttia näistä viimeisen vauvan ihanuuksista, välillä sitä vaan sortuu suremaan jo etukäteen, että tämäkin on viimeinen kerta ja plaa plaa¿ Tädin hyvästelyjuhla kuulosta mahtavalta! Sellaisiin juhliin minäkin haluan mukaan.
Levinialle myös kiitos! Sinun vuorosi se on ihan piakkoin. Itse selvisin tässä raskaudessa ilman turvotuksia, hellepäivistäkin huolimatta. Tosin eihän täällä tuollaisia maratonhelteitä ole ollutkaan. Toivottelen jaksamista loppuajalle ja viileitä tuulia helteen keskelle!
Mami-69:lle kiitos ja plussaonnea tulevaisuuteen!
Ankkikselle kiitoksia ja tervetuloa lomalta takaisin kotiin.
Sonjaemmalle kiitoksia myös onnitteluista. Kiva kuulla teidänkin vauva-arjesta. Niinhän se on, että lapset on erilaisia ja sen rytmin löytymisessä menee oma aikansa. Meillä esikoinen oli sellainen luonnonlapsi, ei mitään vrkrytmiä, juniorilla oli niin selkeä rytmi, että siitä pystyi melkein kellon tarkistamaan ja talvivauvana kärsi hirveen jetlakin kun siirryttiin kesäaikaan.
Anille kiitos kauniista onnitteluista! Kiva kun tulit lomalta takaisin, kuullaan sinustakin useammin. Harmi ettei sulla ollut lomatuliaisiksi plussauutista! Mutta kyllä se vielä sieltä tulee, viimeistään sitten kun aloitat uudessa työpaikassa.
valdevina ja huuko 1 vko
Ankkikselle vilkutukset lomalta paluusta- nuo ovat naita meidankin ' normaalilampoja' eikos olluin kivaa; sulla sentaan vaan lomaaika, meilla jokapaivasta tuonne syyskuuhun asti, ja sitten hiukan viilenee...
VM hyvaa mokkeilyilmoja sinnepain!
Hmmm, noista kouluaikasista ystavista? Ma tiedan muutaman missa nykyisin luurastavat, paras kaveri on edelleen kaveri, mutta hiukan laiska pitamaan yhteytta! Ihan muutama enaa on kuvioissa mukana... yks ex poikakaverikin ihan mopoajoilta on jo haudattuna, muuten luulisin etta elossa on suurinosa heh!!
Tammosta nain pikana mielessa; ens viikolla sitten taas superhelteita meidan nurkilla; +42 luvataan varjossa.
Voikaahan hyvin -levinia ja Hope rv 31+6-