Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttää mies..

Vierailija
15.07.2007 |

Siis aina kun lapset on hänen äitinsä luona tai kanssa niin saa tehdä kaikkea kiellettyä ym ym. Ja sitten kun minun vanhempani ovat lasten kanssa niin ei saa tehdä samoja asioita. Minun pitäisi jatkuvasti päivystää mitä vanhempani tekevät lastenlastensa kanssa ja ilmoittaa että nyt menee väärin ei näin. Siis tämä on yksi ikuisuus aihe joka aiheuttaa riitoja perheessämme. Sitten mies vielä on patalaiska eikä auta minua missään lasten hoidossa.....

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin mm., että minkä ikäisiä lapsenne ovat? Minkälaisia puuhia saavat anoppilassa tehdä, mitä taas eivät saisi tehdä teillä?

Oletko sanonut miehellesi, että sinut on kasvatettu suurinpiirtein samoilla linjoilla ja hyvä on tullut ja että et näe kasvatuksessasi juuri mitään kovin pahasti vikaan mennyttä, mutta mites on hänen kasvatuksensa kun nyt lapsenne saavat elää kuin pellossa hänen vanhemmillaan? Onko miehesikin lapsena saanut tehdä kaikkea mikä ikinä vain on juolahtanut mieleen ja äitee on sitten vain hymyillyt vieressä? :-/

Yhtä köyttä se periaatteessa pitäisi vetää kasvatusasioissa, mutta ainakin meillä se on joskus ollut " keskustelun" takana. Yleensä minä, kotiäiti, olen saanut helposti perusteltua sääntöni miehelleni ja siitä hänellä ei ole voinut olla enää nokan koputtamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan