Miten paljon FLIRTTAAT??
Mää tajusin ihan yks kaks kun juttelin pomolle ja kysyin pekkasta että pläräsin hiusteni kanssa; kieputin sormen ympärille hiuksia ja hymyilin, pikkusen vienosti.
Muutenkin isken silmää ihan huomaamattani ja katson suoraan ja hymyilen paljon. Mää oon ihan KAAMEE!
HUHUU! Onko muita???
Kommentit (7)
miesten lähellä, jotka mulle tärkeitä, flirttaan. Eikä se mun kohdalla kerro mistään seksinnälästä. Eilen kävin exäni kanssa lasillisella ja hän sitten kysyi, että mites mun miesasiat. Vastasin siihen vinkaten silmääni ja sanoin hänen pilanneen muiden miesten mahkut ja leikkisästi taputin häntä selkään samalla kun kävelimme asemalle.
en osaa tota tarkemmin selittää, mutta kaverit ja monet miehet on sitä mieltä, se mun flirtti vaan tulee jostain, ihan ilman tarkoitustakin välillä :)
sä olet itsevarma eikä sua haittaa vaikka " pikku poika" ei tajuas... näin vähän vanhempanahan pystyy suustaan päästään vaikka mitä :)
mä en kyllä tunnusta flirttaavani mutta pikkutuhmia ja rivoja puhun kyllä :)
Mutta mää oon vaan tämmönen vinkkailija.. :(
Ap
tää jolle mä haluaisin flirtata muuten kerran ehotti mulle että mun pitäis laittaa jotain nättiä päälle ja mennä tien viereen seisomaan että tienaisin vähän ylimääräistä rahaa. :O tokaisin vaan siihen että se sais sitten olla mun eka asiakas. siihen se ei sitten enää vastannut mitään.. -nro.2
Vierailija:
sä olet itsevarma eikä sua haittaa vaikka " pikku poika" ei tajuas... näin vähän vanhempanahan pystyy suustaan päästään vaikka mitä :)mä en kyllä tunnusta flirttaavani mutta pikkutuhmia ja rivoja puhun kyllä :)
Usein flirtti tulee niiiiin selkäytimestä, ettei sille oikeastaan edes voi mitään. Varsinkin jos vastapuoli flirttailee myös.
vaikka turha tämmöisen kolmekymppisen on edes yrittää flirttailla 23-vuotiaalle..