Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt gymboreella alet isosta osasta kesävaatteita -60%

20.05.2008 |

Mä saan varmaan kohta jo jotain provikkan, kun aina mainostan=) Mutta nyt oli tosiaan gymboreella jo lisäale. Ja samalla gymbucks-kampanja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain myös viestiä alesta ja pakkohan se oli tilata, vaikka juuri eilen tuli edellinen tilaus =)

Olen näköjään tämän kesän vaatteissa korvannut H&M:n käyttövaatteet Gymboreella. Hinnat ovat todellakin kohdallaan halvan dollarin aikaan, kun vielä hyödyntää näitä alekampanjoita. Laatu, kuosit ja mallit ovat minun mielestäni huomattavasti parempia kuin H&M:n isompien vaatteissa eikä hinnassakaan enää ole kovin paljon eroa. Vauvoille olen H&M:ltä löytänyt aina paljon, mutta nykyään yhä useammin kävelen tyhjin käsin pois. Aiempina kesinä meillä on kesän arkivaatteissa suosikkina ollut H&M, mutta nyt en ole tainnut ostaa vielä yhtään uutta vaattetta kesäksi sieltä!

Vierailija
2/4 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

voisiko joku auttaa noissa kokoasioissa? Mikä koko vastaa Suomen 116 cm (Tyttöjen) ja 110 cm ?

Entäs 98 cm ja 104 cm poikien?

Kiitos jo etukäteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tyttöjen koko 5T vastaa aika hyvin kokoa 110cm. Olen sitä tilannut n. 106cm pitkälle tytölleni. Vähän ovat vielä reiluja hänelle, etenkin housut, mutta täysin käyttökelpoisia. Olen tilannut vasta muutaman vaatteen tuolta kid girl puolelta, mutta niiden perusteella tuntuisi, että mitoitus noissa aavistuksen pienempi eli koko 5 olisi hieman pienempi kuin 5T. Tästä minulla tosiaan vasta parin vaatteen kokemus, joten ihan varmaksi en osaa sanoa. Meillä kuitenkin siis molemmat, 5 ja 5T, sopivia tytölleni.

Vierailija
4/4 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa taidan jättää tilauksen väliin. Viime viikolla viimeksi kuorma-auto toi paketin meidän lapsille. Silloin tilasin lapsille ihania yöasuja. Tällöin sai 30 % ekstra-alen kaikista. On tullut tilattua sen verran tiuhaan, etten viitsisi edes työkavereille kertoa :x Hyvä, että oma mies kuitenkin tietää, heh!